اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

نشاط و انگیزه جوانان سبب جهش کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: قطعا نیروی نشاط و انگیزه تلاش جوانان سبب جهش همه‌جانبه کشور می‌شود.

نشاط و انگیزه جوانان سبب جهش کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بویین‌زهرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی اظهار کرد: ایمان راسخ به قدرت الهی و تکیه بر توان و نیروی داخلی موجب پیروزی بسیجیان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع‌مقدس شد.

وی افزود: دشمن متجاوزی که به امید فتح یک هفته‌ای پایتخت به جمهوری اسلامی ایران هجوم آورده بود، نه تنها به مقصد خود دست نیافت، بلکه با خفت و ننگ بسیار شدید مجبور به ترک خاک ایران اسلامی شد.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این شهرستان در زمینه اشتغال‌آفرینی برای جوانان و نوجوانان تصریح کرد: برپایی نشست‌ها و کارگروه‌های متعدد بررسی اشتغال، بازدید از مجتمع‌های کار‌آفرینی در سطح بخش‌های مختلف شهرستان بویین‌زهرا و نیز برنامه‌ریزی و طرح برنامه‌های مدون برای اشتغال جوانان از اهم برنامه‌های این شهرستان در سال گذشته در زمینه اشتغال بوده است.

طاهر‌خانی لزوم اهتمام جدی و علمی‌تر مسئولان ارگان‌ها و نهاد‌های گوناگون سطح کشور برای حل معضل بیکاری در میان جوانان را ضروری دانست و عنوان کرد: امروز ایجاد اشتغال برای جوانان باید یکی از مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های مسئولان و رؤسای دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در هر کشوری جوانان و نوجوانان عامل اصلی رشد و توسعه هستند، بیان کرد: نیروی نشاط و انگیزه تلاش در جوانان سبب این می‌شود که جامعه در مسیر تحول و جهش عظیم و همه‌جانبه در عرصه‌ها و سطح‌های مختلف قرار گیرد.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به دستاورد‌های کشور در سال‌های اخیر در زمینه اشتغال و کار‌آفرینی اذعان کرد: قطعا تلاش‌های دولت در سال‌های اخیر در زمینه برنامه‌ریزی و توجه به مشکلات حوزه اشتغال در کشور بسیار فراوان و قابل تقدیر بوده است.

طاهر‌خانی ضرورت اجرای طرح‌های مطلوب و مناسب برای آشناسازی جوانان با فرهنگ اشتغال و کار‌آفرینی در جامعه تصریح کرد: رسانه‌ها و دیگر دستگاه‌های تبلیغاتی موظف هستند تا با ارائه ایده‌های جذاب و کارآمد زمینه را برای گرایش هر‌چه بیشتر جوانان کشور به سوی کسب علوم و فنون اشتغال را مهیا کنند.

وی در خاتمه با بیان اینکه در سال آتی برنامه‌های بسیار متنوع و مطلوبی برای فرهنگ‌سازی در زمینه اشتغال در شهرستان بویین‌زهرا تدارک دیده شده است، ادامه داد: از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در راستای اشتغال جوانان در شهرستان بویین‌زهرا استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول