اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف در آبادان خبر داد

اجرای طرح حجاب و عفاف در مدارس آبادان

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف در آبادان از اجرای طرح حجاب و عفاف در مدارس این منطقه خبر داد.

اجرای طرح حجاب و عفاف در مدارس آبادان

زهرا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: هر عملی که افراد جامعه انجام می‌دهند، در نگاه کلان اثر مستقیم در اجتماع دارد زیرا از خانواده که واحد کوچک اجتماعی است جامعه تشکیل می‌شود و همان‌گونه که رفتار فرد در جامعه مؤثر است، اشخاص نیز از اجتماع و قوانین آن تأثیر می‌پذیرند.

وی با اشاره به اینکه حجاب علاوه بر آثار شخصی و شخصیتی، دارای آثار اجتماعی است، افزود: جامعه‌ای که در آن بانوان با حفظ حدود و حقوق دیگران ظاهر می‌شوند به مراتب موجب تخریب روح و جسم هم‌نوعان خود می‌شوند.

مسئول برگزاری نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف در آبادان تصریح کرد: اگر زنان جامعه باحجاب باشند، هم مردان از نظر طهارت روح و جسم سالم می‌مانند و در جامعه، سلامت خانوادگی حفظ می‌شود.

*حضور 8 تعاونی تولید در نمایشگاه حجاب

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه حجاب در مدارس آبادان با همکاری اداره آموزش و پرورش این منطقه خاطر نشان کرد: بر اساس اجرای طرح حجاب و عفاف در مدارس آبادان تعداد هشت تعاونی تولید در این زمینه با آموزش و پرورش شهرستان تعامل لازم را برقرار کرده و اقدام به عرضه نمونه کارهای خود در مدارس کردند.

موسوی عنوان کرد: در این راستا 16 غرفه در مدارس آبادان تشکیل و کمیت و کیفیت کارهای ارائه شده حجاب و عفاف را برای دانش‌آموزان به تصویر کشاند.

*ایجاد 30 فرصت شغلی مؤثر

وی با اشاره به اینکه موفق به ایجاد 30 فرصت شغلی در این زمینه شدیم، گفت: در همین راستا از افراد بی‌بضاعت زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی، معلولان و نیازمندان منطقه برای برگزاری غرفه‌ها کمک گرفته و آنها را در اشتغال ایجاد شده سهیم کردیم.

این مقام مسئول هدف از اجرای این طرح را حمایت از تولیدات داخلی و بومی عنوان کرد و افزود: همه تلاش ما برای ارتقای سطح فرهنگ و حجاب در بین جوانان همچنین ارائه تولیدات با قیمت‌های مناسب در این زمینه است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول