اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان:

رسیدن به حیات طیبه در گرو عمل به قرآن است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان با بیان اینکه قرآن کریم راه سعادت را به انسان نشان می‌دهد گفت: عمل بر اساس قران کریم و سنت، انسان را به حیات طیبه می‌رساند.

رسیدن به حیات طیبه در گرو عمل به قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش‌ازظهر امروز در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم همکاران و همسران کارکنان شرکت ملی گاز ایران در سنندج اظهار کرد: زندگی انسان اگر بر اساس قرآن و تعالیم پیامبر (ص) بنا شود سعادت در دنیا و آخرت را برای بشر به‌دنبال دارد.

وی با اشاره به جایگاه قرآن و نهج‌البلاغه در بین مسلمانان، تصریح کرد: قرآن و نهج‌البلاغه حاوی مطالب و نکاتی است که در هیچ منبع دیگری یافت نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان قرآن و نهج‌البلاغه را راهنمای زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها خواند و گفت: توجه مستمر به این کتب تذکری برای بهبود وضعیت زندگی انسان است.

حسینی‌شاهرودی بیان داشت: همه ما مسلمانان وظیفه داریم زندگی خود را براساس تعالیم موجود در قرآن و نهج‌البلاغه تنظیم و به آن عمل کنیم.

وی تصریح کرد: عمل به قرآن و تعالیم پیامبر (ره) انسان را به حیات طیبه می‌رساند و همه ما باید سعی کنیم که با توسل به کلام الهی، زندگی قرآنی داشته باشیم چرا‌ که خداوند تمامی مواردی را که برای سعادت بشر لازم است در این کتاب الهی آورده است.

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان ارتباط نزدیک و عمیق بین قرآن و نهج‌البلاغه را یادآور شد و اظهار داشت: این دو کتاب وجوهات مشترکی در زمینه‌هایی همچون فصاحت و بلاغت، تاثیر و نفوذ در انسان و جامعیت دین دارند.

حجت‌الاسلام شاهرودی اضافه کرد: قرآن کریم راه سعادت و خوشبختی را به انسان‌ها نشان می‌دهد و نهج‌البلاغه نیز همانند قرآن کریم فرمول خوشبختی را به انسان‌ها یاد می‌دهد.

وی در پایان تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآن کریم موجب تقویت فضای معنوی و فرهنگی جامعه، ارتقای سطح دانش، آگاهی، معرفت و اندیشه دینی کارکنان، بسترسازی برای تعمیق باورهای دینی و دستیابی به بصیرت روزافزون و ایجاد زمینه مناسب برای ارائه مفاهیم دینی می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول