اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا خبر داد

اختصاص اعتبار ویژه برای فعالیت‌های قرآنی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا از اختصاص اعتبار ویژه برای فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان خبر داد.

اختصاص اعتبار ویژه برای فعالیت‌های قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا مهدی عباسی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مؤسسه قرآنی نورالثقلین شهرستان بویین‌زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با اشاره به تخصیص اعتبارات ویژه برای فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان اظهار کرد: امروز ضرورت ترویج علوم و معارف اسلامی و قرآنی برای جوانان و نوجوانان به خوبی در سطح کشور احساس می‌شود.

وی افزود: از تمام نیروها و فعالان عرصه فرهنگی  مذهبی دعوت می‌کنیم تا با طرح ایده و پیشنهاد با هدف جذب هرچه بیشتر جوانان به سوی علوم اسلامی تلاش کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه دین مبین اسلام به عنوان تنها دین کامل و جامع از تمام زوایا زندگی بشری را مورد تحلیل قرار داده است، تصریح کرد: ائمه اطهار با ترویج فرهنگ دینی در جامعه به دنبال این بودند که زمینه سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها را فراهم کنند و این مهم امروز نیز ادامه دارد.

عباسی اضافه کرد: امروز ما مسلمانان به عنوان پیام آوران آزادی و آزادگی در سر تا سر جهان وظیفه داریم که با نشر ویژگی های معصومین درجهت جذب ملتها به سوی اسلام تلاش نماییم.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر توجه به امور قرآنی و دینی در کشور افزایش یافته است، بیان کرد: باید سعی کرد که برنامه‌ها و فعالیت‌های مذهبی و اسلامی در تمام مراکز اجتماعی، دانشگاه‌ها، مدارس و ادارات مختلف به طور کامل اشاعه پیدا کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا شرکت جوانان در محافل انس با قرآن کریم و مراسم دینی را ارزشمند دانست و افزود: متولیان و دست اندرکاران دینی وظیفه دارند که با حداکثر توان و بودجه خود در راستای هرچه با شکوه برگزار شدن مراسم قرآنی تلاش کنند.

عباسی با بیان اینکه در سال گذشته تعامل بسیار خوبی در راستای برگزاری محافل و برنامه دینی با ادارات و دانشگاه‌ها صورت گرفته است، عنوان کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده محافل معرفتی و بینشی متعددی در دانشگاه‌های این شهرستان انجام می‌شود.

وی در پایان با قدردانی از تلاش رسانه‌ها در انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در کشور تصریح کرد: قطعا با تلاش و سعی بیشتر متولیان امور مذهبی و توجه بیشتر مسئولان، می‌توان به پیشرفت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در جامعه امیدوار بود.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول