اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان:

محافل انس با قرآن در دامغان تقویت می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان اعلام کرد: محافل انس با قرآن در دامغان تقویت می‏شود و امسال نسبت به برگزاری این قبیل برنامه‏ها اقدام بهتری انجام خواهد شد.

محافل انس با قرآن در دامغان تقویت می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی ظهر امروز در یکی از محافل انس با قرآن که در مسجد الهادی(ع) دامغان و با حضور بانوان این شهر برگزار شد، از برگزاری محافل انس با قرآن به مناسبت فرارسیدن ماه پرخیر و برکت رجب خبر داد.

وی با بیان اینکه توجه به قرآن و انس با این کتاب آسمانی در زندگی ضروری است، اظهار داشت: برگزاری محافل انس با قرآن از برکات انقلاب اسلامی و در حقیقت نوعی احیای ارزش‏های دینی و قرآنی است.

تقوی با اشاره به فضیلت‏های ماه رجب، موفقیت هر مسلمانی را در گرو انس با قرآن و استفاده از آموزه‏های این کتاب بزرگ دانست و گفت: اگر ما در جامعه اسلامی شاهد مشکلات و ناهنجاری‏هایی هستیم، دلیلش دوری و فاصله گرفتن مردم و جامعه اسلامی از فرهنگ ناب قرآنی است.

سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه نیز گفت: نماز نردبان ترقی و پیشرفت و حلقه گم شده روح انسان‏هاست.

حجت‏الاسلام صادق بخشی افزود: هر فردی علاوه بر نیازهای جسمی، دارای نیازهای روحی است و از این‌رو، سعی دارد تا همیشه مایه آبرو و افتخار و عزت برای همگان باشد.

وی ضمن تأکید بر نقش تربیتی نماز اظهار کرد: نماز موجب تعالی روح انسان می‏شود و به عنوان یک مکتب تربیتی بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه ضمن انتقاد بر اینکه برای نماز کم‏کاری کرده‏ایم، گفت: اگر فرهنگ نماز در جامعه حاکم شود و مردم در به‏ جای آوردن این فریضه بزرگ همت کنند، رحمت خدا بر آن جامعه سایه می‏اندازد.

بخشی با بیان اینکه نماز بهترین ابزار برای عزیز شدن در درگاه الهی است، اظهار داشت: نماز جامع اصول و فروع دین و عبادات است.

سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه گفت: انسان نمازگزار با برپایی نماز در شبانه‏روز خود را در زمره صالحان قرار می‏دهد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول