اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرقت از خانه تحت عنوان مامور در مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: سرکرده باندی که اعضای آن با معرفی خود به عنوان مامور از شهروندان مشهدی سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

سرقت از خانه تحت عنوان مامور در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بیدمشکی در تشریح این پرونده اظهار داشت: اعلام چند فقره سرقت توسط افرادی که با معرفی خود به عنوان مامور از شهروندان سرقت می‌کردند کارآگاهان پلیس را بر آن داشت تا به طور ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شوند.

وی ادامه داد: در حالی‌ که تحقیقات پلیسی در این ارتباط ادامه داشت، آخرین طعمه سارقان به پلیس آگاهی مراجعه و با اعلام این مطلب که سارقان مامورنما او را مورد بازرسی بدنی قرار داده‌اند و مبلغ یک میلیون و 490 هزار تومان وجه نقد همراهش را به سرقت برده‌اند، اطلاعات دقیقی از مشخصات ظاهری متهمان در اختیار کارآگاهان قرار داد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: کارآگاهان با انجام چهره‌شناسی و بررسی بانک اطلاعاتی مجرمان، سرکرده باند را شناسایی و او را تحت تعقیب قرار دادند.

بیدمشکی اضافه کرد: اقدامات وسیع اطلاعاتی منجر به شناسایی محل اختفای متهم شد و پلیس این سارق مامورنما را که لطیف نام دارد، دستگیر کرد.

تحقیقات این پرونده تا زمان شناسایی و دستگیری دیگر اعضای باند و کشف اقدامات مجرمانه آنان هم‌چنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول