اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه قرآنی نورالثقلین فردوس:

خانواده‌ها از انس فرزندان خود با قرآن غافل هستند

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه قرآنی نورالثقلین شهرستان فردوس گفت: بسیاری از خانواده‌ها از انس و الفت فرزندان خود با قرآن غافل هستند.

خانواده‌ها از انس فرزندان خود با قرآن غافل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، رضا قربانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سه حقی که فرزند به عهده پدر دارد یکی آن است که به او قرآن بیاموزد یعنی یا خود تعلیم دهد یا برای فرزند خود معلم قرآن بگیرد که در این ارتباط بیشتر مسلمانان غافل بوده و پدران به این حق عمل نمی‌کنند.

وی افزود: نگرش قرآنى به زندگى و خانواده و داشتن نظام اندیشه مى‌تواند کودک را نظام‌مند و گفتن داستان‌هایى از نظم و نظام کودک را با نگرش منظم به زندگى آشنا می‌کند.

مدیر موسسه قرآنی نورالثقلین و کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی فردوس از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های این موسسه خبر داد و تصریح کرد: موسسه قرآنی نورالثقلین در دو بخش آموزش‌های عمومی و آموزش‌های تخصصی قرآن کریم تا پایان خردادماه ثبت‌نام می‌کند.

قربانی روخوانی، روان‌خوانی، صحت قرائت نماز، تجوید، تفسیر و ترجمه مفاهیم و آموزش قرآن ویژه نونهالان پیش دبستانی را از جمله آموزش‌های عمومی موسسه قرآنی نورالثقلین شهرستان فردوس برشمرد.

وی همچنین آموزش‌های تخصصی این موسسه را شامل دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم، دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی، دوره تربیت معلم تجوید قرآن کریم و دوره تخصصی صوت و لحن قرآن کریم عنوان کرد.

مدیر موسسه قرآنی نورالثقلین و کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی فردوس همچنین از برگزاری طرح بینات و ثبت‌نام آزمون تفسیر نورالهدی طی ماه مبارک رمضان در این موسسه خبر داد.

قربانی برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن، برگزاری دو دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی، اجرای طرح بینات، برگزاری نخستین جشنواره قرآنی خانواده، کرسی تلاوت قرآن کریم و برگزاری آزمون تفسیر نورالهدی را از جمله فعالیت‌های انجام شده موسسه قرآنی نورالثقلین شهرستان فردوس عنوان کرد.

موسسه قرآنی نورالثقلین زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس از موسسات فعال قرآنی در سطح استان خراسان جنوبی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول