اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده هیئت تجاری تاجیک:

تاجیکستان بر گسترش روابط اقتصادی با ایران مصمم است

خبرگزاری فارس: نماینده هیئت تجاری تاجیکستان با اشاره به توانمندی بالای جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف تاکید کرد: تاجیکستان بر گسترش روابط اقتصادی و تجاری با جمهوری اسلامی مصمم است.

تاجیکستان بر گسترش روابط اقتصادی با ایران مصمم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جاجرم کرم‌علی اوف آسان علی در بازدید از واحد صنعتی آلومینا اظهار داشت: رئیس جمهور تاجیکستان نیز همواره افزایش ارتباط و مبادلات اقتصادی با ایران را مورد توجه قرار داده است.

معاون اتاق بازرگانی تاجیکستان، برگزاری نمایشگاه و اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری و اقتصادی برای گسترش روابط بین دو کشور را برشمرد و گفت: در آینده یک نمایشگاهی از تولیدات خراسان‌شمالی در دوشنبه برگزار که مقدمات آن به‌زودی فراهم خواهد شد.

به گفته وی حضور هیئت تجاری تاجیک در خراسان‌شمالی همگام با توسعه روابط اقتصادی با ایران صورت می‌گیرد.

نماینده هیئت تجاری تاجیک روابط بسیار خوب بین اتاق بازرگانی تاجیکستان و اتاق بازرگانی خراسان‌شمالی را هم مورد توجه قرار داد و یادآور شد: این روابط با پذیرش و اعزام هیئت‌های تجاری مستحکم‌تر می‌شود.

به گزارش فارس، طی بازدید هیئت تجاری تاجیکستان از مجتمع صنعتی آلومینای جاجرم فرماندار و مدیرعامل مجتمع، فرماندار گرمه و شماری از فعالان بخش بازرگانی استان حضور داشتند.

نخستین هیئت تجاری پذیرش‌شده در خراسان‌شمالی در سال جاری، اواخر هفته گذشته به منظور افزایش مبادلات اقتصادی به این استان سفر کرده‌ است.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول