اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط صدا و سیمای خراسان‌شمالی

پخش 15 برنامه رادیویی و تلویزیونی در ایام ارتحال امام

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی گفت: این مرکز با 15 عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی، ایام 14 و 15 خرداد را به سوگ می‌نشیند.

پخش 15 برنامه رادیویی و تلویزیونی در ایام ارتحال امام

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی، محسن زاهداحمدی اظهار کرد: به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد بیش از 15 عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی در شبکه اترک تولید و پخش می‌شود.

وی افزود: در حوزه سیما برنامه شب‌های اترک به صورت ویژه به موضوع 14 و 15 خرداد در قالب دو برنامه خواهد پرداخت و برنامه‌های آلاچیق، کولاک، رنگین کمان، آیین آدینه و... با موضوع این ایام تولید و پخش می‌شود.

زاهداحمدی تصریح کرد: استفاده از کلام امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در قالب زیرنویس، برنامه‌های تأمینی متناسب و فیلم سینمایی از دیگر اقدامات حوزه سیما در این ایام است.

وی با اشاره به تولید بیش از شش عنوان برنامه رادیویی با موضوع 14 و 15 خرداد در شبکه استانی صدای خراسان‌شمالی گفت: ویژه‌برنامه در سوگ آفتاب و همچنین برنامه‌های تمنای وصال، صبح و زندگی، شب‌های آلاداغ، جوانه‌های امید، غنچه‌های زندگی  و ... با موضوع این ایام به تولید برنامه می‌پردازد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی تهیه و تولید گزارش‌های خبری و انعکاس عزاداری مردم و اعزام کاروان‌ها به مرقد مطهر امام(ره) را از رویکردهای اطلاع‌رسانی معاونت اطلاعات و اخبار مرکز عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: پرداختن و تبیین شخصیت امام(ره)، معرفی آثار امام(ره) وآگاه‌سازی جامعه و بصیرت‌افزایی از رویکردهای برنامه‌سازی صدا و سیما در این ایام است.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول