اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خبر داد:

ولایت محوریت برنامه‌های مراسم ارتحال امام خمینی

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری برنامه‌های ویژه روزهای 14 و 15 خرداد با محوریت ولایت در آستانه ولادت حضرت علی(ع) و سیره امام خمینی (ره) خبر داد.

ولایت محوریت برنامه‌های مراسم ارتحال امام خمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر عسگری ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی بیست ‌و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با اشاره به تقارن دو مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ولادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: از مهم‌ترین خصوصیات امام خمینی(ره) اخلاص و بندگی خداوند بود که با توجه به تقارن این دو ایام سالگرد ارتحال و نیز ولادت حضرت علی(ع) برگزاری برنامه‌ها با محوریت ولایت و رهبری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های فراوانی را برگزار می‌کند، افزود: 14 برنامه شاخص در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: از سوی سازمان تبلیغات 100 هزار بسته برای ایام 14 و 15 خرداد از هم‌اکنون در حال توزیع به مراکز فرهنگی است.

وی با بیان اینکه در 110 نقطه شهر اصفهان تبلیغات شهری متناسب با این ایام نصب می‌شود، ادامه داد: هم‌زمان با روز 13 رجب در مساجد شاخص استان با حضور قشر جوان مراسم اعتکاف را برگزار می‌کنیم.

عسگری برنامه‌های 14 و 15 خرداد را تشکیل نخستین تشکل رویش انقلاب، اعزام دانشجویان به مرقد امام خمینی(ره)، برگزاری دعای ندبه، دعای کمیل، حضور در نماز جمعه، اعزام کاروان حسینی عاشقان خمینی برشمرد.

وی تلاوت قرآن پس از نماز مغرب و عشاء در مساجد و نیز اعزام 100 نفر مبلغ برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های ویژه ارتحال، مستندسازی و اعزام زائر پیاده‌نظام و نیز نظرسنجی را از دیگر برنامه‌های کیفی این ایام برشمرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان هم‌چنین با اشاره به تقارن دو مناسبت ولادت حضرت علی(ع) با مراسم سالگرد ارتحال تاکید کرد: آذین‌بندی خیابان‌های شهر امسال بدون استفاده از رنگ مشکی و با رنگ سبز بسته می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول