اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار قم:

نیازمند ضابط قضایی هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی قم گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی برای جلوگیری از انشعابات غیرمجاز نیازمند ضابط قضایی است.

نیازمند ضابط قضایی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی قم، حسن ایزانلو در مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت آب و فاضلاب روستایی قم، پیمایش مشترکین آب روستاهای استان را از مهم‌ترین برنامه‌های آبفار قم برشمرد و گفت: با توجه به توسعه روستاها و استفاده برخی از مشترکان آب روستایی از آب شرب برای مصارف فضای سبز و دامداری، پیمایش مشترکان آب روستایی ضروری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی قم خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم با اجرای طرح پیمایش مشترکان آب روستایی، نیاز آبی مشترکان را شناسایی کنیم و بر اساس آن برنامه‌ریزی لازم را برای تامین و توزیع آب در روستاها به عمل آوریم.

وی تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی برای جلوگیری از انشعابات غیرمجاز نیازمند ضابط قضایی است که در این زمینه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرد.

مدیر حراست شرکت مهندسی آبفای کشور نیز در این مراسم خدمت در شرکت‌های آب و فاضلاب را بسیار حساس دانست و با اشاره به خدمات 24 ساعته در این شرکت‌ها گفت: کوچک‌ترین تعلل در خدمت‌رسانی در شرکت‌های آب و فاضلاب موجبات نارضایتی مردم را فراهم خواهد کرد.

روحی در ادامه به حساسیت کار در حراست اشاره کرد و گفت: مدیران حراست به عنوان مشاور امین مدیرعامل به شمار می‌روند و می‌توانند نقش مؤثری در شرکت‌ها ایفا کنند.

وی در ادامه استقلال فکری، قدرت پیشگیری، امر به معروف به موقع و... را از جمله ویژگی‌های مدیران حراست برشمرد و تصریح کرد: مسیر حراست، مسیر ولایت و صیانت از خون شهدا است و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی فروگذاری کند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سعید وفایی، محمد عسگری به عنوان مدیر جدید حراست شرکت آب و فاضلاب روستایی قم منصوب شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول