اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد

ایجاد غرفه‌های تهیه مایحتاج زائران در پارکسوارها

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: آماده‌سازی امکانات مورد نیاز زائران از قبیل نمازخانه، غرفه‌های تنقلات، ارائه آب معدنی، یخ بهداشتی و ... برای خدمت‌رسانی در 14 و 15 خرداد ماه در پارکسوارها صورت گرفته است.

ایجاد غرفه‌های تهیه مایحتاج زائران در پارکسوارها

جهانبخش نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با توجه به حضور زائران و کاروان‌های اعزامی برای شرکت در مراسم ارتحال امام راحل و علاقه‌مندی برای حضور در بارگاه حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، شاهد حضور میلیونی مردم در 14 و 15 خرداد در شهر قم خواهیم بود.

وی ادامه داد: از این‌رو تمام ادارات استان و شهرداری قم اقدامات ویژه‌ای را برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران شهر قم انجام می‌دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان داشت: دو پارک‌سوار با توجه به ترافیک و تردد بسیار در هسته مرکزی شهر و دیگری در اطراف مسجد مقدس جمکران پذیرای زائران است.

نجف‌زاده با بیان اینکه اتوبوس‌های شرکت واحد به منظور تردد آسان زائران از پارک‌سوارها تا حرم مطهر(س) در ایام تعطیلات مشغول ارائه خدمت هستند تصریح کرد: همچنین آماده‌سازی امکانات مورد نیاز زائران از قبیل نمازخانه، غرفه‌های تنقلات، ارائه آب معدنی و یخ بهداشتی، جایگاه شارژ تلفن همراه، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی و ایستگاه‌های صلواتی در پارک‌سوارها صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: امسال تهیه مایحتاج مورد نیاز زائران به صورت مطلوب در اولویت قرار دارد و از تمام اداراتی که می‌توانند در این زمینه نقش مؤثر ایفا کنند استفاده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم در ادامه ابراز داشت: با  انجام مازوت‌پاشی تلاش شده است تا مشکل گرد و غبار در پارک‌سوار شمالی به حداقل برسد.

نجف‌زاده عنوان داشت: پاکسازی، شست‌وشو و آبپاشی معابر اصلی و اطراف ایستگاه‌ها نیز صورت گرفته است.

وی گفت: مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در راستای شکایات و تماس زائران با 137 در دو واحد جدا به امور متکدیان و سد معبر فعالیت کرده و طرح‌های ضربتی را با همکاری نیروی انتظامی اجرا خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر ضرورت توجه به حفظ محیط زیست بیان کرد: کیسه‌های زباله در پارک‌سوارها بین خودروها و اتوبوس‌ها به منظور مشارکت در امر حفظ محیط زیست توزیع می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول