اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هلال احمر استان سمنان خبر داد

ثبت‏نام 10 نفر برای عضویت در هیئت مدیره و بازرسی هلال احمر

خبرگزاری فارس: معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان از ثبت نام 10 نفر از منتخبان برای نامزدی هیئت مدیره و بازرسی مجمع استانی جمعیت هلال احمر سمنان خبر داد.

ثبت‏نام 10 نفر برای عضویت در هیئت مدیره و بازرسی هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابراهیم احسانی عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار کرد: 10 نفر از منتخبان شهرستان‏های مختلف استان سمنان برای عضویت در هیئت مدیره و بازرسی مجمع استانی جمعیت هلال احمر استان سمنان کاندیدا شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد دو نفر زن و بقیه مرد هستند، اضافه کرد: چهار نفر از این کاندیداها دارای مدرک کارشناسی، پنج نفر کارشناسی‏ارشد و یک نفر دارای مدرک دکتراست.

به گفته معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان، اول تیر ماه امسال نیز از بین نامزدهای ثبت نام و تأیید شده، 6 نفر انتخاب می‏شوند که چهار نفر در هیئت مدیره عضو خواهند شد و دو نفر به عنوان بازرس فعالیت می‏کنند.

احسانی خاطرنشان کرد: چهار نفر از اعضای هیئت مدیره نیز به عنوان نمایندگان مجمع استان سمنان در مجمع عمومی که به صورت کشوری برگزار می‏شود، حضور خواهند یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان نیز قبل از این گفته بود: مشارکت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در سومین دوره انتخابات جمعیت هلال‌احمر این استان نسبت به دوره دوم، بیش از 400 درصد افزایش یافت.

محمدکاظم امیدیان اظهار کرد: در سومین دوره انتخابات جمعیت هلال احمر استان سمنان، 34 هزار و 230 نفر واجد شرایط بودند که 11 هزار و 451 نفر در انتخابات شرکت کردند و شاهد مشارکت 34 درصدی اعضا بودیم.

وی افزود: در دومین دوره انتخابات این جمعیت که در سال 87 برگزار شد، 25 هزار و 163 نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد، 2 هزار و 589 نفر در انتخابات شرکت کردند.

امیدیان اظهار داشت: پس از رسیدگی به شکایات، نتایج نهایی انتخابات هم مشخص شد و اعضای منتخب شورای اجرایی این جمعیت در شهرستان‏ها معرفی شدند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول