اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

زمین‌های کشاورزی باید به فناوری‌های نوین تجهیز شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بو‌یین‌زهرا گفت: کشاورزان برای کاهش هزینه‌های جاریشان باید زمین‌های کشاورزی خود را به فناوری‌های نوین تجهیز کنند.

زمین‌های کشاورزی باید به فناوری‌های نوین تجهیز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی عصر امروز در جلسه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بویین‌زهرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه میزان تولیدات محصولات کشاورزی در سال‌های اخیر رشد بسیار چشمگیری داشته است، اظهار کرد: کشاورزی به عنوان یکی از اصلی‌ترین و محوری‌ترین عرصه‌های توسعه در کشور نیازمند توجه هر‌چه بیشتر مسئولان است‌.

وی افزود: نگاه مسئولان و متولیان در کشور باید به گونه‌ای باشد که کشاورزان توان و انگیزه کافی و لازم را برای کار در این عرصه داشته باشند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا لزوم حل مشکلات و موانع موجود در بخش کشاورزی و صنعت را در اولویت کارهای مسئولان سازمان جهاد کشاورزی در سطح کشور دانست و بیان کرد: باید با حمایت و پشتیبانی‌های همه‌جانبه از کشاورزان در کشور شاهد خودکفایی هرچه بیشتر در تولید محصولات کشاورزی و زراعی باشیم.

طاهر‌خانی با اشاره به اینکه مدیریت صحیح و اساسی در اجرای طرح‌های ویژه بخش کشاورزی بسیار ضروری است، تصریح کرد: مسئولان امر کشاورزی در شهرستان بویین‌زهرا باید با شناسایی دقیق عرصه‌ها و توانمندی‌ها در این شهرستان نسبت به برنامه‌ریزی برای توسعه بخش کشاورزی در بخش‌های مختلف این شهرستان اقدام کنند.

وی بهره‌گیری از شیوه و ابزار نوین در حوزه کشاورزی در سطح کشور را بسیار ضروری دانست و بیان کرد: امروزه کاربرد شیوه سنتی تولید و زراعت در کشور در حال خاموشی بوده و بیشتر تولید‌کنندگان محصولات زراعی و کشاورزی باید در فکر تجهیز هر‌چه بیشتر مزارع به فناوری‌های نوین و به‌روز در بخش کشاورزی باشند.

فرماندار بویین‌زهرا اضافه کرد: در حال حاضر فناوری‌های نوین جهانی این امکان را برای تمام کشاورزان و بهره‌وران فراهم کرده تا با کمترین هزینه بیشترین تولید و برداشت را داشته و سبب افزایش حجم برداشت محصولات دیمی و آبی شوند.

طاهر‌خانی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در شهرستان بویین‌زهرا در سال گذشته تصریح کرد: در بخش‌های مرکزی، دشتابی، شال، رامند و آوج طرح‌ها و برنامه‌های متعددی در راستای سیاست حمایتی کشاورزان انجام گرفته که شایسته قدردانی و سپاس است.

وی ادامه داد: در سال جاری با هماهنگی‌ها و تعاملات صورت گرفته شاهد جهش شهرستان بویین‌زهرا در توسعه بخش کشاورزان و پشتیبانی هر‌چه بیشتر از کشاورزان هستیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول