اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

بیمه شبه‎اجباری کشاورزی در گلستان به اجرا درمی‌‌آید

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: ‌در صدد هستیم بیمه شبه‎اجباری کشاورزی در استان به اجرا در‌آید.

بیمه شبه‎اجباری کشاورزی در گلستان به اجرا درمی‌‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا جعفری ‌در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی استان در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی اظهار داشت: سه کارگروه ویژه به صورت ماهانه با برگزاری جلسات ستادی، بستری مناسب برای بیمه محصولات کشاورزی فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری این ستادها زمینه بیمه تنه درختان، حبوبات، سبزی و صیفی‎جات نیز فراهم شده است.

معاون برنامه‎ریزی سازمان جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه پروسه عملکرد بیمه یکی از مشکلات این بخش است یادآور شد: اگر کشاورزان در حداقل زمان و کمترین هزینه بتوانند اقدام به بیمه محصولات کشاورزی خود کنند خود به خود به سمت بیمه گرایش بیشتری نشان خواهند داد.

جعفری از روند تقلیل پروسه دو سه ماهه بیمه خسارت محصولات کشاورزی به یک ماه خبر داد و بیان داشت: عملکرد مناسب بیمه می‎تواند زمینه جذب کشاورزان را به سمت امنیت محصولات کشاورزی که در سایه بیمه محصولات فراهم می‎شود رهنمون کند.

وی ابراز داشت: در صدد هستیم بیمه شبه‎اجباری در استان به اجرا درآید که البته ابزار و امکانات آن فراهم است و حمایت دستگاه‎های اجرایی را می‎طلبد.

معاون برنامه‎ریزی سازمان جهاد کشاورزی گلستان افزود: بنا داریم تا خدمات را به بیمه موکول کنیم و این اقدام به نفع کشاورزان خواهد بود. جعفری خاطر نشان کرد: در مدیریت ترویج امسال 17 میلیون تومان هزینه چاپ بروشور، پوستر و کلاس‎های آموزشی در روستاها صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: نرخ بیمه محصولات کشاورزی چند گزینه‎ای شده و به صورت اختیاری از سوی کشاورزان صورت می‎پذیرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول