اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورامین در مجلس:

متنفذان و صاحبان زر و زور در دادگاه‌ها جایگاهی ندارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز می‌بینیم که در محاکم قضایی طبق قانون اعمال هر کس بررسی می‌شود و متنفذان و صاحبان زر و زور در دادگاه‌ها جایگاهی ندارند.

متنفذان و صاحبان زر و زور در دادگاه‌ها جایگاهی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید حسین نقوی حسینی لحظاتی پیش در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری ورامین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای 15 خرداد گفت: مردم شهرستان ما افتخار می‌کنند که نامشان به دلیل حرکت بزرگ سال 42 در برگ‌های انقلاب اسلامی می‌درخشد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: خبر بازداشت امام در سال 42 به همه جای ایران رسید اما فقط سه شهرستان حرکت کردند که یکی از آنها شهرستان ما بود که مردم آگاهانه و بیدار پشت سر ولایت حرکت کردند.

وی ادامه داد: این مردم در سال 88 و در اوج فتنه نیز نشان دادند که باز هم برای دفاع از کیان ولایت فقیه حاضرند کفن بپوشند و به صحنه بیایند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی سپس به اهمیت عدالت در جامعه اشاره کرد و گفت: در دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم، پیشرفت و عدالت تنها در توسعه عمرانی و آبادانی نیست بلکه یکی از شاخصه‌های مهم این امر آرامش و احساس برادری و برابری و یکسانی در برابر قانون است، وقتی مردم احساس آرامش کنند و احساس کنند حق آنها ضایع نمی‌شود احساس راحتی و توسعه می‌نمایند.

وی در ادامه بیان داشت: حوزه توسعه انسانی بسیار مهم است، هیچ‌کس و در هیچ جایگاهی فراتر از قانون نیست، امروز می‌بینیم که در محاکم قضایی ما طبق قانون اعمال هر کس بررسی می‌شود، متنفذان و صاحبان زر و زور در دادگاه‌ها جایگاهی ندارند.

این مسئول در ادامه به اوضاع قضایی شهرستان اشاره کرد و گفت: جمعیت شهرستان ما 800 هزار نفر است و بیش از 9 استان کشور جمعیت دارد که این موضوع مشکلات فراوان قضایی در پی دارد و بار زیاد روی قضات خواهد بود، اما موفقیت دستگاه قضایی شهرستان جای تقدیر دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: مسئولان با مدیریت ارشد شهرستان آیت‌الله محمودی همدل هستند و از دخالت در امور قضایی نیز پرهیز می‌کنند، هیچ قاضی نمی‌تواند بگوید نماینده به من سفارش و یا توصیه کسی را کرده است چرا که همواره خود را مطیع قانون می‌دانستم.

این گزارش حاکی است، مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری ورامین با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، علیرضا آوایی رئیس کل دادگستری استان تهران، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای فعلی و سابق شهرستان ورامین، قضات و کارکنان دادگستری برگزار شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات دادگستری شهرستان ورامین برگزار شد، حسن عبدالله‌زاده که حدود 9 سال در دستگاه قضایی شهرستان و شش سال به عنوان دادستان و رئیس دادگستری شهرستان ورامین فعالیت می‌کرد تودیع و عبادالله میرزایی به سمت ریاست دادگستری شهرستان ورامین معارفه شد.

انتهای پیام/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول