اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

مردم کاشان با شهدای گمنام وداع کردند

خبرگزاری فارس: کاروان 96 شهید گمنام دفاع مقدس بعد از یک شب میهمانی در دارالمومنین کاشان در میان استقبال و مشایعت گرم مردم و مسئولان این شهرستان تشییع و به‌طرف قم بدرقه شدند.

مردم کاشان با شهدای گمنام وداع کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان صبح امروز پیکر 96 شهید گمنام را از میدان جهاد این شهرستان در حالی که با گل‌های سرخ محمدی گلباران و با گلاب ناب کاشان عطرآگین کردند به‌طرف میدان معلم، بلوار شهید مطهری، میدان بسیج تشییع کردند و سپس کاروان شهدا را به‌طرف راوند، مشکات و سپس به قم و بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) مشایعت و بدرقه کردند.

مردم شهیدپرور کاشان، پنجشنبه شب را تا صبح امروز در مراسم "شبی با شهدا" در میدان جهاد این شهرستان ضمن برگزاری دعای کمیل و مراسم عزاداری با شهدای خود خلوت کردند و با آنها به راز و نیاز پرداختند.

این مراسم باشکوه و معنوی صبح امروز نیز با اقامه نماز جماعت صبح و برگزاری دعای روح بخش ندبه ادامه یافت و سپس نوحه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) و سینه‌زنی فضای میدان جهاد کاشان را عطرآگین کردند.

96 شهید گلگون‌کفن در مرحله چهارم تفحص در خاک عراق از مناطق عملیاتی مجنون و فاو کشف و از طریق منطقه مرزی شلمچه به آغوش میهن اسلامی بازگشته‌اند تا پیکرهای این شهدا در روز 14 خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در آغوش روح الله آرام می‌گیرند.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول