اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کودک 8 ماهه کتاب به کتابخانه اهدا کرد

خبرگزاری فارس: کارشناس منابع اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی گفت: کودکی هشت ماهه از شهر مرزی راز به کتابخانه‌ عمومی کتاب اهدا کرد.

کودک 8 ماهه کتاب به کتابخانه اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی، احسان سیفی اظهار کرد: هستی کریمی کودک هشت ماهه شهر راز، دو نسخه کتاب به کتابخانه‌ی عمومی این شهر اهداء کرد.

وی افزود: این کودک هشت ماهه با اهداء نمادین دو نسخه کتاب غزلیات حافظ به کتابخانه‌های عمومی در این امر فرهنگی مشارکت کرد.

سیفی تصریح کرد: زکریا کریمی پدر این کودک و مسئول کتابخانه عمومی شهر راز، هدف از اهداء کتاب توسط فرزند خود را تشویق بیش از پیش اعضاء و مردم شهر راز و الگوگرفتن از این امر فرهنگی دانست.

وی اظهار امیدواری کرد با اهداء کتاب، مردم می‌توانند سهمی تأثیرگذار و در عین حال ماندگار در رشد و تعالی فرهنگی داشته باشند.

کارشناس منابع اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه اهداء کتاب، اهداء اندیشه و از پسندیده‌ترین امور فرهنگی، مادی و معنوی است و به سن و سال افراد بستگی ندارد، گفت: مردم فرهنگ دوست، اعضاء کتابخانه‌های عمومی، خیران و ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی نیز، بیش از پیش در امر اهداء کتاب و اعتلای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه واحد منابع اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان، آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و مشکلات مردم استان در خصوص اهداء کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان است، از تمام علاقه‌مندان برای مشارکت هر چه بیشتر در محقق‌شدن این وظیفه فرهنگی و همگانی، دعوت کرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول