اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار لاریجان مازندران:

ترافیک محور هراز نیمه سنگین است / هراز از امشب یک‌طرفه است

خبرگزاری فارس: بخشدار لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون ترافیک محور هراز نیمه سنگین است.

ترافیک محور هراز نیمه سنگین است / هراز از امشب یک‌طرفه است

محمدرضا نصیری دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس آمل بیان داشت: هم‌اکنون ترافیک محور هراز نیمه سنگین بوده و در برخی از مناطق که عرض محور کم می‌شود سنگین می‌شود البته احتمال می‌رود در ساعات ابتدایی شب بر حجم این ترافیک افزوده شود.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن 14 خرداد ماه و سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب برای سهولت تردد زائران کوی خمینی(ره) که از امشب عازم مرقد مطهر آن امام در بهشت زهرا تهران خواهند بود این مسیر مواصلاتی از آمل به سمت تهران یک‌طرفه می‌شود و این محدودیت ترافیکی تا صبح فردا ادامه می‌یابد.

بخشدار لاریجان مازندران با تاکید اینکه سفر هموطنانمان به شمال کشور از چهارشنبه گذشته آغاز شده و این تردد از تهران به مازندران و بالعکس ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به تعطیلی چند روزه اواخر هفته گذشته و ابتدای هفته جاری دوباره شاهد استقبال هموطنانمان از مناطق خوش آب و هوای شمال کشور هستیم.

نصیری تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد از هراز را دارند با رعایت اصول راهنمایی و رانندگی و در نظر داشتن قوانین و مقررات به عنوان راس امور سفری خوب و خاطره‌انگیز را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

وی در پایان یادآور شد: هم‌اکنون هوای منطقه کوهستانی لاریجان بسیار مطبوع و بهاری بوده و باعث می‌شود مسافران بیش از گذشته از تردد در این محور مواصلاتی لذت ببرند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول