اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

امام دین محکوم شده به شکست را در دل انقلاب قرار داد

خبرگزاری فارس: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امام دین محکوم شده به شکست را در دل انقلاب اسلامی قرار داد و بنای نظام مقدس جمهوری اسلامی را گذاشت.

امام دین محکوم شده به شکست را در دل انقلاب قرار داد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسین مظفر صبح امروز در جمع عزاداران خمینی کبیر اظهار داشت: غوغایی که امام راحل در دنیای امروز به پا کرد در هیچ تاریخی سابقه ندارد.

وی ادامه داد: نمونه انقلاب اسلامی تنها در صدر اسلام روی داده است و نظیر این انقلاب را باید تنها در آن زمان جستجو کرد، امام در اوج نابرابری و اوج حاکمیت دو فرهنگ منحط بر دنیای شرق و غرب انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

عضو تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: امام با وجود فرهنگ لیبرالیسم غرب و فرهنگ کمونیست در شرق که هر دوی این فرهنگ‌ها مانند دو لبه قیچی در صدد قطع ریشه‌های دین بودند، وارد عرصه شد و انقلاب را پیروز کرد.

وی تصریح کرد: یکی از این دو فرهنگ دین را افیون توده‌ها می‌دانست و فرهنگ دیگر دین را تنها در گوشه کلیساها متصور کرده بود.

مظفر ادامه داد: هر دوی این فرهنگ‌ها دین را در عرصه حیات سیاسی اجتماعی ناکارآمد می‌دانستند، اما امام راحل انقلابی ایجاد کرد که آغازش نام خداوند بود.

وی اضافه کرد: ایجاد این انقلاب بزرگ از یک سو شگفتی در میان دوستان انقلاب ایجاد کرد و از سوی دیگر دشمنان را هراسناک کرد.

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: ما که از یاران امام راحل بودیم از پیروزی انقلاب متعجب شدیم که چگونه ممکن است این انقلاب با مردمی با دستان خالی در برابر رژیم پر قدرت شاه که مورد حمایت دنیای استکبار بود به این زودی به پیروزی برسد و خشم و غضب دشمنان و بدخواهان انقلاب را به وجود آورد؟ چگونه یک فرد و رهبری که 14 سال خارج از کشور بوده و از ملتش فاصله داشته می‌تواند با هر جمله‌ای آتشفشانی در کشور به وجود آورد و منشاء این انقلاب بزرگ شود.

وی بیان داشت: دشمنان به شدت از این انقلاب عصبانی شدند، "ویلیام کیسی" رئیس سابق سازمان سیا وقتی در کنگره آمریکا قرار می‌گیرد و خبرنگاران او را محاصره می‌کنند، اعتراف می‌کند که "ما هیچ کوتاهی نداشتیم، ما تمام مسائل ایران را زیر ذره‌بین قرار دادیم، در تمام جلسات ایران نیروهایی داشتیم، در مراکز تصمیم‌سازی آنها نفوذی‌ داشتیم، اما هرگر گمان نمی‌کردیم که یک فرد 74 ساله که 14 سال از کشور و ملتش جداست بتواند با هر کلامش آتشفشانی را در ایران به وجود آورد که قیام او، شاه را از کشور خارج و بیرون کند."

مظفر ادامه داد: این انقلاب به برکت الهی و به لحاظ همان آموزه‌های وحیانی و رهبری فرزانه آن یگانه دوران امام خمینی (ره) نهال انقلاب در بستر ایران اسلامی غرص شد و به زودی توانست جایگاه خود را در اعماق جان انسان‌های حق گرای عالم محکم کند.

وی اضافه کرد: نهال انقلاب اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده است، انقلاب ما به برکت آموزه‌های وحیانی پدید آمد و پیروز شد.

عضو تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهنمودهای آن یگانه دوران و با خون شهیدان عزیز سرافراز آبیاری شد و اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امام دستاوردهای بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند که همه از شمارش آن عاجزیم، تصریح کرد: زمانی که دین متهم به رکود و سستی بود امام راحل آمد و آن را در دل جامعه قرار داد و بر اساس آن انقلاب اسلامی شکل گرفت. 

انتهای پیام/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول