اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالگرد رحلت امام صورت گرفت

برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام در 30 نقطه کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز در 30 نقطه این استان مراسم سالگرد رحلت امام راحل برگزار شد.

برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام در 30 نقطه کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی عالی‌پور امروز در مراسم سالگرد رحلت امام راحل در مسجد صاحب‌الزمان شهر یاسوج اظهار کرد: تعداد 6 هزار نفر از زائران حرم مطهر امام راحل با 137 دستگاه اتوبوس به مرقد آن حضرت برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حرکت کردند.

وی افزود: برنامه بدرقه به نحو شایسته‌ای برگزار شد.

این مسئول به برنامه‌های سالگرد ارتحال امام در این استان اشاره کرد و گفت: در قالب شش کمیته برنامه‌ها طرح‌ریزی شده بود که همه کمیته‌ها وظیفه خود را به نحو مطلوبی انجام دادند.

عالی‌پور از برگزاری بیش از 100 برنامه در سطح این استان خبر داد و بیان داشت: در 30 نقطه از این استان این تعداد از برنامه برگزار شده و تعداد 30 سخنران نیز وظیفه تبیین اندیشه‌های امام را بر عهده داشته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: سعی ما بر این بود که سخنرانان تأثیرگذار را برای این مراسم انتخاب کنیم که به همین منظور در مرکز استان از دکتر حمید روحانی مورخ برجسته دعوت به عمل آمد.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول