اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مراسم ارتحال امام، نماد ملی و مذهبی کشور است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) نماد ملی و مذهبی کشور محسوب می‌شود.

مراسم ارتحال امام، نماد ملی و مذهبی کشور است

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تبیین شخصیت امام خمینی(ره) از تاکیدات برنامه‌های سپاه استان در سال جاری است.

وی بر ضرورت تجلیل از مقام شامخ امام خمینی(ره) در جامعه تاکید کرد و افزود: برگزاری مراسم‌های مختلف همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نشان از علاقه مردم به این ابرمرد تاریخ دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه اعزام کاروان‌های مختلف به حرم مطهر امام خمینی(ره) فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت و دیدگاه امام خمینی(ره) است، افزود: حضور روحانی در همه کاروان‌های اعزامی موجب آشنایی بیشتر مردم با شخصیت والای امام راحل می‌شود.

وی با اشاره به ابعاد وصیت‌نامه الهی ـ سیاسی امام خمینی(ره) یادآور شد: این وصیت‌نامه در اختیار همه افراد جامعه از قشرهای مختلف قرار داده می‌شود تا هر کس متناسب با  ظرفیت خود از این وصیت‌نامه استفاده کند.

سردار کرمی از برگزاری نشست‌های مختلف سیاسی و عقیدتی در پایگاه‌های مقاومت استان خبر داد و گفت: در این نشست‌ها نیز شخصیت والای امام در تاثیرگذاری در جامعه به جوانان تبیین می‌شود.

وی تشکیل حلقه‌های صالحین را از دیگر ظرفیت‌های تاثیرگذار برای تبیین شخصت امام راحل عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این حلقه‌ها با جدیت در کشور برنامه‌‌ریزی شده و برنامه‌های مطلوبی را برگزار می‌کند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از توزیع کتاب عصر امام خمینی(ره) در استان زنجان خبر داد و افزود: این کتاب در تبیین شخصیت و سیره عملی امام خمینی(ره) موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول