اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

جوانان در پست‌های مدیریتی گیلان فعال می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان بر حضور جوانان در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: جوانان در پست‌های مدیریتی گیلان فعال می‌شوند.

جوانان در پست‌های مدیریتی گیلان فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی ظهر امروز در جمع سازمان‌های مردم‌نهاد گیلان با اشاره به توانمندی‌های جوانان در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: ایران مردمی‌ترین کشور دنیاست و طبق قوانین الهی اداره می‌شود.

وی بر اجرای فعالیت‌ها به صورت برنامه‌ریزی شده تاکید کرد و افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد بسیاری در گیلان فعالیت می‌کنند.

سعادتی با اشاره به حضور مردم در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: کشور با حضور سازمان‌های مردم‌نهاد اداره می‌شود.

استاندار گیلان به فعالیت دو هزار و 350 سازمان مردم‌نهاد در استان اشاره کرد و گفت: 325 مجوز برای فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در گیلان صادر شده است.

وی خواستار حضور نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد در شورای برنامه‌ریزی گیلان شد و بیان کرد: حفظ انقلاب وظیفه همگانی است و تمام اقشار باید در این امر کمک کنند.

سعادتی با تاکید بر حضور جوانان در عرصه‌های مختلف، ابراز کرد: جوانان در پست‌های مدیریتی گیلان فعال می‌شوند.

استاندار گیلان به تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان اشاره کرد و یادآور شد: ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور مدیران کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعیت هلال‌احمر، سازمان تبلیغات اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ... به ریاست استاندار برگزار می‌شود.

وی اهداف ستاد مذکور را ایجاد ساز و کار اجرایی برنامه‌های ساماندهی امور جوانان، تقویت هماهنگی بین دستگاه‌ها، پیگیری و تحقق سیاست‌های تعیین شده ستاد ملی ساماندهی امور جوانان عنوان کرد و افزود: کمیته‌های تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان با هدف افزایش کارآیی و اثربخشی عملکرد ستاد استان، شناخت و بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و افزایش مشارکت دستگاه‌های اجرایی گیلان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول