اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون فوتبال:

فوتبال خراسان‌رضوی وضعیت مطلوبی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: فوتبال خراسان‌رضوی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

فوتبال خراسان‌رضوی وضعیت مطلوبی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی کفاشیان ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه فوتبال خراسان‌رضوی ظرفیت زیادی دارد که تعداد اعضای مجمع آن نشان ‌دهنده این امر است، اظهار کرد: پس از مجمع فدراسیون فوتبال که بیش از 70 عضو دارد، مجمع هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی با 47 عضو بزرگ‌ترین مجمع هیئت فوتبال استان در کشور است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد: توقع از فوتبال این استان بالاتر از وضعیت فعلی است و استعداد‌های فراوان و امکانات خوبی در آن وجود دارد، خراسان‌رضوی مهد داوری فوتبال است و مربیان و بازیکنان بسیار خوبی را داشته و دارد و در گذشته هم تیم‌های مطرحی در این استان حضور داشتند.

وی افزود: متاسفانه از ظرفیت‌های فوتبال در استان خراسان‌رضوی به درستی استفاده نشده است که این امر سبب نوسانات تیم‌های این استان شد و افت و خیزهای مدیریتی در فوتبال این استان به تیم‌های آن ضربه زد.

وی ادامه داد: امیدوارم رئیس جدید هیئت فوتبال استان بتواند با همکاری مسئولان استان به وضعیت باشگاه‌های خراسان‌رضوی سر و سامان دهد تا دوباره بتوانند در لیگ برتر حضور داشته باشند.

کفاشیان تاکید کرد: از عباس چمنیان، رئیس جدید هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی انتظار داریم که پی‌گیر احیای باشگاه‌های این استان باشد زیرا هواداران بی‌شماری دارند و ما هم هر کمکی بتوانیم به او و باشگاه‌های استان خواهیم کرد.

وی افزود: در مشهد و استان زیرساخت‌‎های خوبی وجود دارد و امیدواریم بتوانیم با استفاده از این زیرساخت‌ها و به‌ ویژه استادیوم فوتبال ثامن‌الائمه مشهد این مکان را به پایگاهی برای برنامه‌های تیم‌های ملی فوتبال ایران تبدیل کنیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول