اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح کلام فیروزه‌ای 2

بیش از 1000 شهرکردی با مفاهیم نهج‌البلاغه آشنا می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح کلام فیروزه‌ای دو، بیش از یک هزار نفر از علاقه‌مندان به معارف اسلامی در شهرستان شهرکرد با مفاهیم نهج‌البلاغه آشنا می‌شوند.

بیش از 1000 شهرکردی با مفاهیم نهج‌البلاغه آشنا می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی بعدازظهر امروز در جمع روحانیان این استان، اظهار داشت: طرح آموزش مفاهیم نهج‌البلاغه و تفسیر قرآن کریم از مهم‌ترین طرح‌های فرهنگی اجرا شده در مساجد استان است.

وی افزود: انجام مطالعات کاربردی و حضور فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در اجرای این طرح در جذب جوانان به مساجد و گسترش مفاهیم اسلامی بین این قشر تأثیر بسزایی داشته است.

اروجی با اشاره به اجرای طرح آموزش مفاهیم نهج‌البلاغه و تفسیر قرآن کریم با عنوان کلام فیروزه‌ای در شهرکرد، گفت: در سال‌جاری 541 نفر از جوانان و نوجوانان شهرستان شهرکرد در این طرح آموزشی شرکت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از این تعداد شرکت‌کننده در طرح کلام فیروزه‌ای، 304 نفر موفق به دریافت گواهی پایان دوره شدند.

اروجی با اشاره به اهداف اجرای این طرح، گفت: نشر و فراگیری معارف اهل بیت، تبیین آموزه‌های علوی، بازشناسی نیازهای نسل جوان، استعدادشناسی و شکوفایی استعدادهای بالقوه و بالفعل جوانان و ارائه راهکارهای مراقبت و صیانت از استعدادهای دوران جوانی با استفاده از کتاب نهج‌البلاغه و بیانات امام علی(ع) از اهداف اجرای طرح کلام فیروزه‌ای است.

وی در ادامه از اجرای مرحله دوم طرح آموزش مفاهیم نهج‌البلاغه و تفسیر قرآن کریم در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: با اجرای طرح کلام فیروزه‌ای دو بیش از یک هزار نفر از علاقه‌مندان به معارف اسلامی در شهرستان شهرکرد با مفاهیم نهج‌البلاغه آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول