اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان:

آبادان از داشتن کشتارگاه طیور محروم است

خبرگزاری فارس: نائب رئیس امور صنفی آبادان گفت: در آبادان کشتارگاه طیور نداریم و باید مرغ کشتار روز را از شهرهای دیگر استان خوزستان وارد کنیم.

آبادان از داشتن کشتارگاه طیور محروم است

احمد زندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: متأسفانه شهرستان آبادان از کشتارگاه مرغ زنده محروم است و مجبوریم تقاضای مورد نیاز بازار آبادان را از شهرهای دزفول و اهواز خریداری و وارد کنیم.

وی افزود: با توجه به واسطه‌هایی که در مسیر وارد کردن مرغ از شهرستان‌ها به آبادان وجود دارد درصدی بر قیمت کالا افزوده می‌شود، اما این افزایش قیمت با بازار کشور هماهنگی دارد و قیمت مرغ مصوب کشوری در آبادان عرضه می‌شود.

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان در پاسخ به رابطه افزایش قیمت مرغ با شیوع بیماری تب کریمه کنگو در کشور گفت: هیچ کشتارگاهی اجازه ندارد بدون مهر تائید دامپزشکی شهرستان مربوطه، کالای خود را برای فروش به بازار عرضه کند بنابراین خرده فروشان نمی‌توانند قیمت را خودسرانه افزایش دهند.

زندی ادامه داد: قیمت مرغ با هیچگونه افزایشی رو به رو نبوده و بیماری تب کریمه کنگو تأثیری در افزایش قیمت طیور نداشته است.

وی افزود: زیرا گوشت تازه و فرآوردهای گوشتی سالم توسط عوامل تائید شده دامپزشکی برای خرید در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان در پایان قیمت عرضه فرآوردهای گوشتی و طیور را امروز در شهرستان آبادان به شرح زیر اعلام کرد: گوشت گوساله بدون چربی 14 هزار تومان، گوساله با چربی 12هزار تومان، مرغ کشتار روز 5 هزار و 50 تومان، بره 21هزار تومان و گوسفند بالغ 18 هزار تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول