اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بشرویه:

کنکور سال 91 در بشرویه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بشرویه گفت: به رغم وجود زمزمه‌هایی مبنی بر برگزار نشدن کنکور 91 در بشرویه با پیگیری‌های صورت گرفته کنکور سال 91 همچون سال‌های گذشته در بشرویه برگزار می‌شود.

کنکور سال 91 در بشرویه برگزار می‌شود

علیرضا فرشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: دانش‌آموزان بشرویه هر ساله با شرکت در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه‌های برتر شده‌اند که سند ماندگاری از افتخار‌آفرینی‌های جوانان پرتلاش شهرستان بشرویه است.

وی ادامه داد: در سال 89 شهرستان بشرویه با کسب رتبه سوم در استان خراسان‌جنوبی و سال گذشته با یک پله صعود مقام دوم استان در قبولی دانش‌آموزان را در کنکور کسب کرد که دانش‌آموزان رشته ریاضی فیزیک با بیشترین درصد قبولی، رتبه نخست استان را به خود اختصاص دادند.

رئیس آموزش و پرورش بشرویه تصریح کرد: بیشترین گروه آزمایشی شرکت‌کننده در کنکور سال گذشته در بشرویه به ترتیب تجربی، انسانی و ریاضی فیزیک بوده است.

فرشاد با اشاره به اینکه کسب رتبه‌های برتر کنکور حاصل زحمات و پشتکار دانش‌آموزان و معلمان سخت‌کوش و همکاری خانواده‌ها بوده است، افزود: با پیگیری آموزش و پرورش، امام‌جمعه و فرماندار بشرویه، سازمان سنجش با برگزاری کنکور 91 در شهرستان بشرویه موافقت کرد.

وی از آمادگی کامل فضاها و امکانات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور در این شهرستان خبر داد و  تصریح کرد: دانش‌آموزان با آرامش خاطر در فرصت باقی‌مانده با مرور درس‌ها، بهره کافی را ببرند و از خانواده‌ها انتظار می‌رود با فراهم کردن محیط خانواده در درخشش فرزندان خود در کنکور سهیم باشند تا امسال نیز شاهد بالندگی دانش‌آموزان بشرویه در عرصه کنکور باشیم.

رئیس آموزش و پرورش بشرویه ادامه داد: کنکوری‌ها در سه گروه آزمایشی اصلی و دو گروه آزمایشی فرعی به رقابت می‌پردازند که آزمون کنکور در تیرماه همزمان با سراسر کشور در بشرویه نیز برگزار می‌شود.

فرشاد افزود: امسال دو پایگاه برای برگزاری کنکور فراهم شده که دبیرستان کیانی‌زاده برای خواهران و دبیرستان امام رضا (ع) ویژه برادران در نظر گرفته شده است.

وی از آمادگی کامل آموزش و پرورش برای اجرای نظام 3-3-6 از اول مهرماه سال 91 در بشرویه خبر داد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول