اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان خبر داد

آغاز ثبت‌نام علاقه‌مندان رشته گردشگری و طبیعت‌گردی در اصفهان

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این کمیته، ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در دوره‌های گردشگری ورزشی و مربیگری این رشته آغاز شده و تا انتهای تیرماه سال جاری ادامه دارد.

آغاز ثبت‌نام علاقه‌مندان رشته گردشگری و طبیعت‌گردی در اصفهان

مجید دانش‌مبرهن امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان در ثبت‌نام از علاقه‌مندان در دوره‌های مختلف آموزشی و تفریحی این کمیته محدودیت خاصی ندارد.

وی گفت: البته برنامه‌های گردشی کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان از چند وقت گذشته آغاز شده است اما دوست‌داران این رشته ورزشی تا پایان تیرماه نیز فرصت دارند برای حضور در دوره‌های گردشگری ورزشی ثبت‌نام و اعلام آمادگی کنند.

مسئول کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان اشاره‌ای به برنامه‌های کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان کرد و افزود: برنامه اعزام به چشمه لنگان در فریدون‌شهر توسط این کمیته و در تاریخ 19 خرداد‌ماه سال جاری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه سفر به آبشار دامنه در سه‌راهی داران و خوانسار نیز در تاریخ 21 خرداد‌ماه توسط کمیته گردشگری ورزشی به مرحله اجرا در می‌آید، تصریح کرد: آبشار لردگان در استان چهارمحال و بختیاری از دیگر اهداف ورزشی و گردشگری این کمیته در خردادماه است.

دانش اضافه کرد: کمیته گردشگری ورزشی در تاریخ 26 خرداد‌ماه سال جاری علاقه‌مندان اصفهانی را راهی آبشار پونه‌زار می‌کند.

وی تاکید کرد: هزینه‌های مسافرت دوست‌داران گردشگری ورزشی برعهده خود شرکت‌ کنندگان و خدمت‌رسانی در دو کلاس عمومی و خدمات کامل انجام می‌گیرد.

مسئول کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان در مورد رشته گردشگری ورزشی گفت: از نظر برخی افراد گردشگری برابر است با طبیعت‌گردی محض که البته چنین موردی برخلاف واقع بوده و گردشگری ورزشی از وسعت بالاتری برخوردار است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول