اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مرکزی:

استان مرکزی 580 سالن ورزشی فعال دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در حال حاضر 100 سالن ورزشی روباز و 480 سالن سرپوشیده در استان وجود دارد که می‌توان با مدیریت خوب بهترین بهره‌برداری را از این امکانات داشت.

استان مرکزی 580 سالن ورزشی فعال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی امروز در نشست اعضای کارگروه تخصصی ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: امروز ورزش اصلی‌ترین و مهم‌ترین نیاز جوانان است که برای توسعه و گسترش آن در فضای جامعه باید مراکز علمی و دانشگاهی ارتباط خود را با اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی افزایش دهند.

وی تصریح کرد: پرداختن به ورزش و کسب اخلاق و روحیه ورزشی بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را از بین برده و موجب ایجاد روحیه نشاط در جامعه می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به توجه مراکز علمی جهان به ورزش گفت: در حال حاضر ورزش در جهان به مقوله‌ای کاملا علمی و تخصصی تبدیل شده است و فراهم‌سازی بسترهای لازم برای تخصصی شدن ورزش در ایران ضروری است.

ملکی فرا رسیدن اوقات فراغت جوانان را فرصت مناسبی برای توسعه ورزش دانست و اظهار کرد: با توجه به ادغام اداره کل ورزش و جوانان برنامه‌ریزی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این اداره در دستور کار قرار گرفته که این مهم نیازمند همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی و صنعتی استان است.

وی افزود: خوشبختانه در سال گذشته شاهد موفقیت ورزشکاران این استان در میادین مختلف ورزشی بودیم که در سال جاری نیز می‌توان با برنامه‌ریزی‌ و تلاش و کوشش به این موفقیت‌ها دست یافت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی وجود استعدادهای بالای ورزشی در این استان را فرصت مناسبی برای توسعه قهرمان‌پروری دانست و ادامه داد: حضور موفق در مسابقات جهانی و بین‌المللی در گرو حرکت منسجم و منظم در راستای تقویت همه‌جانبه ورزش به خصوص در عرصه‌های قهرمانی و حرفه‌ای است که هیئت‌های ورزشی باید به این مهم توجه کنند.

ملکی تاکید کرد: در حال حاضر 100 سالن ورزشی روباز و 480 سالن سرپوشیده در استان وجود دارد که می‌توان با مدیریت خوب بهترین بهره‌برداری را از این امکانات داشت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول