اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

نیروی انتظامی در راستای سلامت جامعه گام برمی‌دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: نیروی انتظامی همانند اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در راستای سلامت جامعه گام برمی‌دارد.

نیروی انتظامی در راستای سلامت جامعه گام برمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، محسن حق‌شناس در دیدار با سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان قزوین از نعمت بزرگ امنیت در جامعه به واسطه تلاش‌های فداکارانه نیروی انتظامی تقدیر کرد.

در این دیدار سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان قزوین، محسن حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان استان ، معاونان و مسئول تربیت بدنی نیروی انتظامی این استان و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین حضور داشتند.

محسن حق‌شناس اظهار کرد: نقش و اهمیت نعمت بزرگ امنیت در زندگی بشری و تأثیر آن بر تمام مؤلفه‌های زیست‌اجتماعی بر کسی پوشیده نیست، همچنان‌ که در بین معصومین آمده که امنیت و سلامت جامعه در ابعاد مختلف از نعمت‌های مهمی است که گاهی مورد کم‌لطفی قرار می‌گیرد.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قزوین در ادامه از زحمات نیروهای انتظامی استان قزوین در برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی و حضور در تمام مسابقات ورزشی و برقراری نظم و امنیت مسابقات ورزشی این استان قدردانی کرد و گفت‌: برنامه‌های مختلف و متنوعی در حوزه ورزش در استان قزوین انجام شده است که در کشور از لحاظ کمی و کیفی خاص بوده که در این بین نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت مسابقات بسیار مهم و تأثیرگذار بوده است.

حق‌شناس افزود‌: اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و نیروی انتظامی هر دو در راستای سلامت جامعه تلاش می‌کنند که این امر می‌تواند مسیری برای همکاری‌‌های بیشتر باشد.

وی تصریح کرد‌: با روی آوردن جوانان به ورزش و حضور آن‌ها در باشگاه‌های ورزشی ناهنجاری‌های جامعه از جمله درگیری‌های خیابانی‌، اعتیاد و سرقت به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان قزوین هم در این نشست خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان قزوین این آمادگی را دارد تا دوره‌های آموزشی متعددی را در خصوص عناوین مختلف پیشگیری ناهنجاری‌ها در حاشیه مسابقات و کلاس‌های آموزشی ورزشی برگزار کند‌.

وی بیان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی پیشگیری اعتیاد هم بین ورزشکاران و درون باشگاه‌های ورزشی با حضور مدرسان نیروی انتظامی راهکار مناسبی برای جلوگیری از روی آوردن جوانان به اعتیاد خواهد بود.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول