اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

ارتقاء دانش پلیس اولویت‌ مهم نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان مرکزی ارتقاء دانش، معلومات و حرفه‌آموزی پلیس را از مهم‌ترین برنامه‌های اولویت‌دار این فرماندهی دانست.

ارتقاء دانش پلیس اولویت‌ مهم نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار کاظم مجتبایی عصر امروز در مراسم افتتاح مجموعه کتابخانه‌های فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: لازمه کسب موفقیت در هر مجموعه‌ای داشتن تخصص و علم و آگاهی است که این مجموعه تلاش دارد با ارتقاء دانش، معلومات کارکنان، نیروی انتظامی را در مسیر پیشرفت روزافزون قرار دهد.

وی تصریح کرد: دانش‌محوری به عنوان اصلی مهم در برنامه‌های نیروی انتظامی گنجانده شده و امید می‌رود با تدابیر اندیشیده شده شاهد ارتقاء دانش بیش از پیش کارکنان و موفقیت ‌هر چه بیشتر آنان در ماموریت‌ها باشیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزایش روحیه کتاب‌خوانی و دانش‌محوری در کارکنان نیروی انتظامی را امری مهم دانست و ادامه داد: معاونت‌های مختلف فرماندهی انتظامی باید کارکنان خود را به امر کتاب‌خوانی ترغیب و تشویق کنند و در این امر مهم از ابزارهای مناسب بهره بگیرند.

مجتبایی گفت: فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نشان‌دهنده میزان پیشرفت و توسعه یافتگی هر جامعه‌ای است که می‌طلبد در جامعه اسلامی این موضوع جدی‌تر گرفته شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی مجموعه کتابخانه‌های فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: در این مجموعه کتاب‌های مختلف در زمینه‌های تحقیقاتی، پژوهشی، تخصصی، انتظامی، دینی و مذهبی گردآوری شده است.

به گفته وی ظرفیت این کتابخانه‌ها 45 هزار جلد کتاب است که در فاز اول 15 هزار جلد در آن گنجانده شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول