اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد

برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی در زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از برگزاری یادواره 120 شهید فرماندهی نیروی انتظامی خبر داد و یادآور شد: این یادواره هشتم تیر ماه امسال در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی در زنجان

یحیی شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: این یادواره به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان ادامه داد: دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با صدور چک بلامحل و معرفی خود با عنوان مسئول خرید یک شرکت از 61 نفر در استان زنجان کلاهبرداری کرده بود، از اقدامات سال جاری نیروی انتظامی است که خوشبختانه این فرد دستگیر و پرونده وی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه در دو ماه سال جاری در میزان تصادفات استان زنجان شش درصد کاهش تصادفات داشتیم، افزود: میزان تصادفات در درون و برون شهر کاهش یافته است.

شرفی از افزایش 71 درصدی کشف اسلحه جنگی و شکاری در استان زنجان خبر داد و افزود: در سال جاری 36 قبضه اسلحه جنگی و شکاری کشف شده است.

وی بر ضرورت پیشگیری از ترانزیت مشروبات الکلی تاکید کرد و افزود: اراده پلیس، مقابله جدی با ترانزیت مشروبات الکی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از کشف 10 هزار انواع سی‌دی غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: ‌80 درصد سرقت‌های انجام شده در سال جاری در استان کشف شد.

وی با اشاره به افزایش 65 درصدی ریالی کشف کالای قاچاق در استان زنجان، یادآور شد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در دو ماه گذشته 23 میلیارد ریال بود.

شرفی از دستگیری 31 مزاحم خیابانی از جمله مزاحمان کاروان‌های عروسی خبر داد و گفت: این افراد دستگیر و به محاکم قضایی تحویل داده شدند.

وی با اشاره به مشکلاتی که از ائل داغی زنجان تا سد گاوازنگ وجود دارد، تصریح کرد: این منطقه به دلیل اجرای طرح‌های مختلف این منطقه آبروی شهر محسوب می‌شود که ضروری است برای اجرای طرح در نظر گرفته شده، برای آبادانی این منطقه تلاش‌های لازم صورت گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به استفاده برخی سودجویان از فرصت اجرای طرح در این منطقه یادآور شد: برای اجرای این طرح همه حقوق ساکنان منطقه پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد در قالب دلال در این منطقه، آلونک‌هایی را قولنامه کرده و مشکلاتی را به وجود آورده‌اند، تصریح کرد: ضروری است با این افراد مقابله جدی شود.

شرفی از اجرای طرح انتظام روستاها در استان زنجان خبر داد و گفت: پلیس برای پاسخگویی به مطالبات مردم در روستاها، این طرح را اجرا می‌کند.

وی از شناسایی 116 دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز در روستاهای استان خبر داد و افزود: برخی از این موتورسیکلت‌ها پلاک نداشته و برخی نیز دارای بیمه‌نامه نبودند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف 252 دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره در روستاهای استان زنجان یادآور شد: در این زمینه اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در جامعه طرح امنیت اخلاقی اجرا می‌شود، افزود: تذکر لسانی تا معرفی به مراجع قضایی به افراد بد حجاب از اقدامات پلیس است.

شرفی تصریح کرد: با اجرای این طرح تنها هفت نفر در استان زنجان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد از لباس به عنوان مدل استفاده می‌کنند، افزود: این افراد امنیت روانی و اخلاقی جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند و نظام جمهوری اسلامی جای این آدم‌ها نیست.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از دستگیری یک زورگیر در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: مبلغ یک میلیون و 250 هزار تومان این فرد اقدام به زورگیری کرده بود که خوشبختانه دستگیر شد.

وی با اشاره به سرقت 168 کارت عابر بانک در یکی از دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد و گفت: با اقدامات پلیس این فرد شناسایی شد که سابقه سرقت گوشی تلفن همراه در استان‌های دیگر را هم داشت.

شرفی با بیان اینکه یک سارق سیم برق در استان زنجان شناسایی شده است، یادآور شد: در دو ماه گذشته 3 هزار گیرنده ماهواره در استان زنجان شناسایی شده است.

وی با اشاره به تماس 150 هزار نفر با سامانه 110 و 197 نیروی انتظامی یادآور شد: این میزان نسبت به سال گذشته 85 درصد رشد داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با 15 نفر شاکی خبر داد و گفت: این مرد 60 ساله گیلانی، یک میلیارد و 200 میلیون تومان از مردم اخذ و متواری شده بود که دستگیر شد.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول