اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کسب رتبه نخست اداره تعاون ‌خراسان‌‌ر‌ضوی در حوزه بازرسی

خبرگزاری فارس: حوزه بازرسی کار اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی موفق به کسب رتبه اول در سال 1390 بین سایر استان‌های کشور شد.

کسب رتبه نخست اداره تعاون ‌خراسان‌‌ر‌ضوی در حوزه بازرسی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی، معاون روابط کار این اداره‌کل اظهار کرد: براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اداره بازرسی کار ایــن اداره‌کل در صدر رتبه‌بندی استان‌ها قرار گرفت.

محمد سنجری افزود: از ابتدای سال گذشته اهداف و چشم‌اندازها در این حوزه تعریف شد و برنامه‌ریزی‌های دقیق و زمان‌بندی شده‌ای به منظور نیل به این اهداف تدوین شد.

وی ادامه داد: از همان ابتدا روند پیشرفت امور مورد ارزیابی قرار گرفت و در پایان هر ماه ترسیم نمودارهای عملکرد کمک شایانی به احصاء نقاط ضعف و قوت مجموعه بازرسی کار کرد و تلاش همه‌جانبه کارکنان معطوف به رفع نواقص و تقویت نقاط قوت شد.

سنجری تصریح کرد: در سال گذشته حوزه بازرسی این اداره‌کل در راستای صیانت از نیروی کار و نظارت بر شرایط کار در واحدهای کارگری عملکرد موفقی را ارائه کرد که از آن جمله می‌توان به 33 هزار و 521 مورد بازرسی از کارگاه‌ها ( 28 درصد رشد نسبت به سال قبل)، کنترل و کاهش شاخص حوادث ناشی از کار بررسی شده نسبت به تعهدات اداره بازرسی در سال 1390، رشد 167 درصدی در اجرای برنامه‌های آموزشی تخصصی و عمومی در زمینه حفاظت و بهداشت کار اشاره کرد.

وی اظهار کرد: کارشناسان مجموعه بازرسی کار با تعهد و وجدان کاری به برطرف کردن مشکلات موجود پرداختند که در نهایت جدیت و هم‌دلی و پشتکار همه کارکنان این حوزه منجر به کسب این نتیجه چشم‌گیر و ارزشمند در سطح کشور شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول