اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بهزیستی استان کرمانشاه:

مانور توانمندسازی روستائیان در بلایای طبیعی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: یک تیم فوریت‌های پزشکی و یک تیم امدادی امروز در مانور امداد به روستائیان آموزش‌های لازم را ارائه کردند.

مانور توانمندسازی روستائیان در بلایای طبیعی برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا میرزائیان صبح امروز در مراسم مانور توانمند‌سازی روستائیان در شرایط بحرانی و مقابله با بلایای طبیعی اظهار کرد: سازمان بهزیستی متولی آحاد مختلف جامعه است.

میرزائیان ادامه داد: یکی از رویکردهای سازمان بهزیستی برای توانمندسازی جامعه هدفش، توجه به آموزش‌های مفید و کاربردی است.

وی افزود: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌، توجه به اقشار محروم، مستضعف و آسیب‌پذیر جامعه جدی گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اعتیاد، بیماری‌های ژنتیک و در  مباحث متعددی به جامعه هدف و مددجویان زیرپوشش خود خدمات و آموزش‌های ارزنده‌ای ارائه می‌کند.

مدیر‌کل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: در مانوری که امروز برگزار شد‌، یک تیم فوریت‌های پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی و یک تیم امدادی از آتش‌نشانی حضور دارند و به روستائیان آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند.

وی آموزش کمک‌های اولیه در شرایط بحرانی و در موقعیت رخ دادن بلایای طبیعی و آموزش‌های امدادی در شرایطی، مانند آتش‌سوزی خانگی و آتش‌سوزی مزارع را از جمله آموزش‌هایی اعلام کرد که به روستائیان برای توانمند‌سازی بیشتر ارائه می‌شود.

میرزائیان بیان کرد: با توجه به اینکه روستا‌ها از امکانات مرکز شهر کمتر برخوردارند‌، لازم است به روستا‌ئیان چنین آموزش‌هایی ارائه شود تا در شرایط مختلف بتوانند مناسب‌ترین اقدام را انجام دهند.

گفتنی است، این مانور بیش از 6 ساعت طول خواهد کشید و در بخش تئوری و عملی انجام می‌گیرد و حدود 500 نفر از روستا‌ئیان کرمانشاهی در آن شرکت و از آن استقبال کرده‌اند.

این مانور هر سال در چند نوبت برای روستائیان سراسر استان کرمانشاه توسط اداره‌کل بهزیستی ارائه داده می‌شود.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول