اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

خیرین مدرسه‌ساز سند ماندگاری خود را امضا می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: خیرین مدرسه‌ساز با کار خیر مدرسه‌سازی ماندگاری خود را برای ابدیت امضا می‌کنند.

خیرین مدرسه‌ساز سند ماندگاری خود را امضا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل با بزرگداشت یاد و خاطره ابر مرد مدرسه‌ساز اردبیل و کشور مرحوم حسنعلی علیپور، اظهار داشت: ایشان الگوی بارز کارهای خیر و نیک در کشور بودند به طوریکه این خیر مدرسه‌ساز نه تنها در امر مدرسه‌سازی بلکه در سال 82 تا 84 با حضور فعالی که در زلزله بم داشت نیکوکاری و خیری را به حد کمال رساند.

وی کارهای ارزشمند و نیک خیرین مدرسه‌ساز را یادآور شد و افزود: این خیرین همچون بقیه الگوها در نظام جمهوری اسلامی آثار پر خیر و برکت را در کشور جاری و ساری ساخته و ما در آینده تماشاگر این ایثارگری‌ها خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: به برکت حضور ارزشمند این خیرین است که ما در بسیاری از نقاط در حوزه مدرسه‌سازی به مرز خودکفایی رسیدیم و امروز در هر روستا مدرسه نوساز زیبا با فرهنگ معنوی خیرین را مشاهده می‌کنیم.

استاندار اردبیل به مقایسه وضعیت مدرسه‌سازی در قبل و پس از انقلاب پرداخت و ابراز داشت: در آن روزها تمام مدارس کپری و غیر قابل استفاده بود، اما در مقابل به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز به نقطه‌ای از خودکفایی در حوزه مدرسه‌سازی رسیدیم که نه تنها در امر مدرسه‌سازی بلکه در احداث و ایجاد نمازخانه، آزمایشگاه و سالن‌های ورزشی نیز موفق عمل کردیم.

صابری به خیران خدا قوت گفت و برای آنان در استمرار این تصمیم ماندگارشان در ادامه فعالیت مدرسه‌‌سازی آرزوی توفیق کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: ما امروز هر چه داریم از اسلام، انقلاب، امام(ره) و شهدا داریم و در این دنیا باید طوری عمل کنیم که شرمنده خانواده شهدا و مقام معظم رهبری که فرمودند توقف در هر عرصه‌ای ممنوع است، نباشیم.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول