اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل:

نیاز به مدرسه‌سازی تا 5 سال آینده برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: تا پنج سال آینده نیاز به مدرسه‌سازی در استان اردبیل برطرف شده و مشکلات به حداقل می‌رسد.

نیاز به مدرسه‌سازی تا 5 سال آینده برطرف می‌شود

 

جواد قرآن‌نویس صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: هر چند در حال حاضر نیز در اکثر روستاها و مناطق شهری در این زمینه به مرز بی‌نیازی رسیده‌ایم اما همچنان در شهرهای بزرگ به ویژه اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر با برخی کمبودهای فضای آموزشی روبرو هستیم.

وی ادامه داد: با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین می‌توان به سرعت نیاز استان را به ساخت مدرسه جدید برطرف کرد که انتظار می‌رود در این زمینه یک حرکت قابل قبول و جهشی را شاهد باشیم.

رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل خاطرنشان کرد: در قالب جشنواره چهاردهم خیرین که اردیبهشت و خردادماه برگزار شد در مجموع خیرین بیش از 35 میلیارد تومان تعهد مدرسه‌سازی کردند.

قرآن‌نویس گفت: امید می‌رود با مشارکت خیرین و ساخت واحدهای آموزشی، نیاز به مدارس در مناطق مختلف استان اردبیل تا پنج سال آینده برطرف شود.هم اکنون با اقدامات خیرین در روستاهای استان نیاز به واحدهای آموزشی برطرف شده است.

رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل تصریح کرد: هنوز در اردبیل و برخی از شهرهای استان اردبیل با کمبود مدرسه روبرو هستیم و انتظار می‌رود با مشارکت خیرین این نیاز نیز در سال‌های آتی برطرف شود.

انتهای پیام/خ30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول