اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

541 زن سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی بیمه شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: 541 زن سرپرست خانوار تحت پوشش این سازمان برای بهره‌مندی از مزایای بیمه به تأمین اجتماعی معرفی شدند.

541 زن سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی بیمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین سعیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حمایت و ارائه خدمات قادرسازانه به زنان سرپرست خانوار، افراد نیازمند، خانواده‌های نیازمند، دختران خود سرپرست و زنان خود سرپرست و گروه‌هایی که بنا به دلایل اقتصادی، اجتماعی، تربیتی، فرهنگی و بهداشتی از زندگی روزمره خود بازمانده و یا در معرض بحران قرار دارند از وظایف این سازمان است.

وی به همکاری پنج موسسه خیریه، چهار مرکز غیر دولتی و هشت کلینیک مددکاری با دفتر زنان به‌منظور ارائه خدمت به جامعه هدف اشاره کرد و گفت: 3 هزار و 400 دانش‌آموز و 550 دانشجو از خدمات این دفتر بهره‌مند هستند.

سعیدی از بهره‌مندی هزار و 200 نفر از مددجویان این استان از طرح صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایر خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته 238 خانواده از خانواده‌های تحت پوشش بازتوان شده و 541 زن سرپرست خانواده برای بهره‌مندی از مزایای بیمه به تأمین اجتماعی معرفی شدند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری تأمین بیمه تأمین آتیه برای 49 نفر، حمایت از 24 فرزند دانشجو و حضانت 11 کودک را از دیگر اقدامات دفتر امور کودکان و نوجوانان در سال گذشته عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات به 150 خانواده دارای فرزند چند قلو، تشکیل 18 گروه همیار زنان سرپرست خانوار، اجرای طرح توانمندسازی اجتماع‌محور در چهار محله از دیگر این خدمات محسوب می‎شود.

وی ادامه داد: فراهم آوردن امکان دستیابی تمام کودکان به مهدکودک به منظور ارتقای رفاه اجتماعی، کمک به بروز و پرورش استعدادهای فطری کودکان و اجرای سیاست‌های جاری دولت در اصل 44، تلاش در راستای فراهم کردن زمینه‌های امنیت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و پرورشی فرزندان تحت مراقبت و پیگیری موارد حقوقی فرزندان از دیگر اهداف فعالیت‌های دفتر امور کودکان و نوجوانان این اداره‌کل است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول