اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بشرویه خبر داد

پیشرفت 80 درصدی پروژه آبرسانی به روستای فتح‌آباد

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بشرویه از پیشرفت 80 درصدی پروژه آبرسانی به روستای فتح‌آباد از توابع بخش ارسک بشرویه خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

پیشرفت 80 درصدی پروژه آبرسانی به روستای فتح‌آباد

علی حیدرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه، اظهار داشت: امور آبفای روستایی بشرویه در راستای تأمین آب شرب و بهداشتی برای روستاییان با آب‌رسانی از طریق خطوط انتقال یا حمل سیار با تانکر خدمت‌رسانی می‌کند.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات بند "ر" مبلغ 315 میلیون تومان و اعتبارات تملک و دارایی مبلغ 115 میلیون تومان برای اجرای پروژه آب‌رسانی به مجتمع فتح‌آباد اختصاص یافته که در مجموع 430 میلیون تومان هزینه شده است و 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان تیرماه به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بشرویه افزود: آب‌رسانی به روستاهای خیرآباد و شهید قاسم‌پور از توابع بخش ارسک نیز با اعتبار 280 میلیون تومان از محل اعتبارات مذکور با 60 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان مردادماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

حیدرزاده تصریح کرد: از محل اعتبارات تملک و دارایی استان خراسان‌جنوبی، برای آبرسانی به مجتمع کرند 55 میلیون تومان، فتح‌آباد 115 میلیون تومان، مجتمع ارسک 25 روستای تحت پوشش 35 میلیون و احداث و بازسازی شبکه‌های آب شرب روستاهای بشرویه و اجرای طرح‌های مدیریت مصرف 55 میلیون هزینه شده است.

وی افزود: از محل اعتبارات ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه، حفر دو حلقه چاه در غنی‌آباد و نیگنان و اجرای یک کیلومتر خط انتقال با اعتبار 130 میلیون تومان اجرا شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بشرویه تعداد مشترکان آب روستاهای شهرستان بشرویه اعم از مسکونی ، تجاری و صنعتی را 4 هزار و 670 مشترک اعلام و تصریح کرد: تاکنون 58 روستای بالای 20 خانوار از لوله‌کشی آب بهداشتی بهره‌مند شده و 15 روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول