اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای برگزاری نمایشگاه در ایالت کلانتان

هیئت فرهنگی تجاری قم عازم مالزی می‌شود

خبرگزاری فارس:‌ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از اعزام هیئت فرهنگی تجاری استان قم به کشور مالزی در این هفته خبر داد.

هیئت فرهنگی تجاری قم عازم مالزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی‌پور با بیان اینکه طبق توافق با مسئولان استان کلانتان مالزی نمایشگاه فرهنگی تجاری استان قم در مالزی برگزار می‌شود گفت: برای برگزاری این نمایشگاه هیئت قمی دوشنبه این هفته عازم مالزی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه محصولات قم در شهر کوتابارو ایالت کلانتان مالزی روز 26 خرداد افتتاح شده و اول تیر به کار خود پایان خواهد داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: به لحاظ اهمیت موضوع پادشاه ایالت کلانتان به همراه مقامات عالی رتبه آن ایالت برای افتتاح نمایشگاه حضور خواهند داشت.

عالی‌پور با اشاره به اینکه این نمایشگاه دارای 53 غرفه خواهد بود اظهار کرد: 23 شرکت در بخش تجاری و صنعتی استان قم در این نمایشگاه شرکت کرده و 11 نفر از هنرمندان صنایع دستی، گرافیک، خوشنویسی و فرش نیز در این هیئت حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه اهالی استان مسلمان‌نشین کلانتان به هنرهای قرآنی علاقه فراوانی دارند گفت: 11 نفر قاری قرآن و گروه تواشیح برای تلاوت قرآن و اجرای تواشیح این هیئت را همراهی می‌کنند که در این مدت در محل نمایشگاه و مساجد شهر اجرای برنامه خواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان قم در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی خود را به نمایش خواهد گذاشت.

عالی‌پور افزود: جشنواره غذای محلی و بین‌المللی همزمان با برپایی نمایشگاه در این ایالت برگزار خواهد شد که غذاهای ایرانی نیز در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: تمام اقلام نمایشگاهی از گمرک استان ترخیص و ارسال شده است و با حضور اعضای هیئت این نمایشگاه در موعد از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول