اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و تجارت شهرستان سوادکوه:

جریمه 88 میلیون ریالی برای واحدهای صنفی در سوادکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه گفت: شرکت‌های گران‌فروش و کم‌فروش سوادکوه 88 میلیون ریال جریمه شدند.

جریمه 88 میلیون ریالی برای واحدهای صنفی در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، سعدی عبداللهی پیش از ظهر امروز در بازدید از صنوف سوادکوه با اشاره به اینکه بازرسی موجب پالایش دستگاه‌ها از کجروی می‌شود، گفت: واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت برای اجرایی شدن قانون و جلوگیری از تخلفات، اقدام به بازرسی‌های مختلف از صنوف و شرکت‌ها را در دستور کار خود دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه از جریمه یک شرکت تعاونی به علت گرانفروشی خبر داد و افزود: به منظور تعدیل در قیمت مرغ، توزیع کنجاله سویا وارداتی برای توزیع در بین مرغداران به یک شرکت تعاونی سپرده شد که این شرکت به دلیل گران‌فروشی به مبلغ 68 میلیون ریال جریمه شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این شرکت پس از تعیین جریمه برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات شهرستان معرفی شد.

عبداللهی از جریمه شرکت‌ها و واحدهای تولیدی به دلیل گران‌فروشی و کم فروشی خبر داد و گفت: یک واحد تولیدی لبنیات (فراورده‌های لبنی) به دلیل گران‌فروشی و یک واحد دیگر هم به دلیل کم‌فروشی جریمه شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه، مبلغ جریمه هر کدام از آنان را 10 میلیون ریال ذکر کرد و اذعان داشت: جریمه واحدهای متخلف به منظور عدم تکرار فعالیت غیرقانونی و توجه همه واحدها به قانون است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول