اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پایگاه انتقال خون جهرم:

انتقال خون جهرم گواهی‌نامه مدیریت کیفیت گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس پایگاه انتقال خون جهرم از اخذ گواهی‌نامه مدیریت کیفیت ایزو 2008ـ9001 توسط این پایگاه انتقال خون خبر داد.

انتقال خون جهرم گواهی‌نامه مدیریت کیفیت گرفت

علی محتشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: اقدامات مستمر و مطابق با آخرین استانداردهای روز جهانی در تمام مراحل فرایند انتقال خون موجب شد که گواهی ایزو 2008 ـ 9001 از طرف شرکت گواهی‌دهنده از کشور انگلستان به انتقال خون جهرم تعلق گیرد.

وی با بیان اینکه پایگاه انتقال خون جهرم در سال گذشته 11 هزار واحد خون‌گیری داشته است، افزود: از مجموع 11 هزار واحد خون‌گیری، 35 هزار واحد به بیماران نیازمند به خون، که شامل 200 بیمار تالاسمی در جهرم و قیر و 200 بیمار خاص بود تزریق و بقیه آن نیز به سایر بیماران در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های زیر نظر انتقال خون جهرم رسید.

رئیس پایگاه انتقال خون جهرم با بیان اینکه سالانه بازرسی‌های مکرری از طرف سازمان انتقال خون کشور و همچنین بازرسان خارجی، همکار طرف قرارداد با سازمان انتقال خون ایران از این پایگاه انتقال خون می‌شود، ابراز داشت: ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و تضمین سلامت تولیدات برای افزایش رضایت بیماران و توزیع مناسب و به موقع محصولات از اهداف مهم سازمانی است که براساس قوانین کشوری به آن پرداخته می‏شود.

وی افزود: داشتن این گواهی‌نامه گویای این مطلب است که تمام فرآیند‌ها در انتقال‌خون استان در بازه زمانی که خون از رگ اهدا کننده گرفته و به رگ گیرنده منتقل می‌شود هم‌سطح شرایط استانداردهای کشورهای اروپایی قرار دارد.

محتشمی همچنین ضمن تاکید به همکاری سایر نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی با پایگاه انتقال خون جهرم از مردم و مسئولان این شهرستان که با حمایت خود از این سازمان موجبات ارتقای آن را به وجود آوردند، تشکر کرد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول