اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

استخدام پیمانی 130 نفر در دانشکده علوم پزشکی آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان از استخدام 131 نیروی متخصص بهداشتی و درمانی در حوزه مناطق زیرپوشش دانشکده علوم پزشکی این منطقه خبر داد.

استخدام پیمانی 130 نفر در دانشکده علوم پزشکی آبادان

احسان‌الله منفردنیاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی نیروهای مورد نیاز دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان روزهای 23 و 24 خردادماه است.

وی از محل دریافت کارت آزمون ورود به جلسه این دانشکده گفت و افزود: سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی‌شاپور اهواز در روزهای اعلام شده آماده حضور متقاضیان برای دریافت کارت بوده و زمان برگزاری آزمون نیز در روز دریافت کارت اعلام می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان در همین خصوص اضافه کرد: 131 نفر در این آزمون، برای اشتغال در مناطق زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان، همچون شادگان، اروندکنار و هندیجان در نظر گرفته شده‌اند.

وی با اشاره به جذب پزشک عمومی و متخصص در آزمون پیش‌رو افزود: چهار پزشک عمومی و پزشکان متخصص در رشته‌های زنان و زایمان، جراحی عمومی، داخلی، اطفال، بیهوشی و رادیولوژی بعد از پشت سر گذاشتن مراحل استخدام، جذب دانشکده علوم پزشکی آبادان می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 25 پرستار در اروندکنار و 24 نفر در همین پست سازمانی در هندیجان نیز در این آزمون برگزیده می‌شوند.

منفردنیاکی در ادامه از جذب نیروی پرستار در شادگان خبر داد و گفت: تعداد هشت پرستار نیز برای بخش شهری شادگان و یک نفر نیز برای بخش روستایی این منطقه در این آزمون در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول