اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس خبر داد

تشکیل فراکسیون مقابله با گرد و غبار در مجلس

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیونی مستقل برای مبارزه با مشکل گرد و غبار در استان‌های جنوبی خبر داد.

تشکیل فراکسیون مقابله با گرد و غبار در مجلس

سید شریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: برای مقابله با پدیده گرد و غبار در جنوب و جنوب غرب کشور در مجلس شورای اسلامی فراکسیونی مستقل تشکیل خواهد شد و در این باره در حال رایزنی هستیم و مقدمات امر فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: پدیده زیانبار ریزگردها در استان‌های جنوبی کشور بسیار حاد شده و در شرایط کنونی برای مردم معضلات زیست محیطی و بهداشتی زیادی ایجاد کرده است.

این نماینده مجلس نهم از حوزه انتخابیه اهواز با اشاره به اینکه دولت در این باره تنها ارائه گزارش کرده است، افزود: دولت تنها مشکل گرد و غبار را به خارج از کشور ربط می‌دهد و این موضوع باید از طرف مجلس پیگیری شود.

حسینی تأکید کرد: مجلس برای اینکه خود مشکل را پیگیری کند فراکسیونی مستقل تشکیل خواهد داد و تلاش می‌کنیم با جدیت این پدیده نوظهور را پیگیری کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس در سال گذشته به دولت اختیار داد یک میلیارد دلار برای رفع مشکل گرد و غبار هزینه کند این درحالی است که تاکنون هیچ گزارشی در این باره به مجلس ارائه نشده است و این مهم از طرف نمایندگان پیگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: باید مشخص شود که این رقم اعتباری از طرف دولت چگونه هزینه شد و نتیجه اختصاص این اعتبار بسیار زیاد برای مقابله با ریزگردها چه بود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول