اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بستک:

بسیج محور برنامه‌های فرهنگی در جامعه است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بستک گفت: کانون بسیج فرهنگیان با اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌تواند در جامعه بسیار موثر باشد.

بسیج محور برنامه‌های فرهنگی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در شمال‌غربی هرمزگان حجت‌الاسلام و المسلمین حجت‌الله احمدی در حاشیه بازدید از کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان اظهار داشت: بسیج فرهنگیان به عنوان بازوی پر توان در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و پرورشی می‌تواند حرکت‌های خوبی داشته باشد و بایستی روحیه بسیجی را در همه اقشار و گروه‌های جامعه به وجود آوریم و بسیج فرهنگیان این مهم را با برنامه‌ها و اقدامات خود در مدارس و در بین جامعه فرهنگی نهادینه می‌کند.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های مسئولان کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بستک گفت: همه در راستای یک هدف والا که همانا حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است در حرکت و تلاشیم و باید با گام‌هایی محکم‌تر در این حرکت جهادی در پویا باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بستک در ادامه اضافه کرد: بسیج محور برنامه‌های فرهنگی است و کانون بسیج فرهنگیان با اجرای برنامه‌های فرهنگی با موضوعات حجاب و عفاف، ایمان و دین، اخلاق و قرآن می‌تواند بسیار در جامعه موثر باشد.

سیدابراهیم کوخردی مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بستک نیز در این نشست گفت: تاکنون فرهنگیان از راه‌اندازی این کانون با عضویت خود استقبال خوبی کرده‌اند و از زمان راه‌اندازی این کانون بسیجیان زیادی جذب شده‌اند.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان بستک از "همکاری‌های فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک" تشکر و اضافه کرد: همه قسمت‌های ناحیه بسیج سپاه در شهرستان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بستک با کانون بسیج فرهنگیان همکاری‌های تنگاتنگی دارند و در برنامه‌های کانون با ما هم‌یار و هم‌گام هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بستک از فعالیت‌های کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول