اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

39 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در 2 ماه گذشته در حوزه پیشگیری استان 39 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

39 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شد

خسرو گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نیروی انتظامی استان در راستای مبارزه با قاچاق در سال‌جاری با شدت بیشتری وارد عمل شده است و در این راستا توانسته 39 کیلوگرم انواع مواد مخدر را در دو ماه نخست سال‌جاری کشف کند.

وی با بیان اینکه در دیگر حوزه‌ها نیز در زمینه مبارزه با قاچاق کالا وارد عمل شده‌ایم، تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در حوزه پیشگیری استان 18 میلیارد و 980 میلیون ریال است.

گل‌محمدی با اشاره به تعداد پرونده‌های تشکیل یافته در این زمینه افزود: امسال 735 فقره پرونده قاچاق توسط پلیس پیشگیری آذربایجان‌غربی تشکیل شده است.

وی با اشاره به تعداد تماس‌های انجام گرفته با پلیس 110 در استان خاطرنشان کرد: امسال 178 هزار فقره تماس با 110 انجام گرفته که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 41 درصد رشد را نشان می‌دهد.

گل‌محمدی اعلام کرد: از کل تماس‌های به عمل آمده 56 هزار و 723 فقره منجر به اجرای عملیات شده است. 

وی ادامه داد: کل پرونده‌های تشکیل شده در حوزه پیشگیری استان در سال‌جاری 17 هزار و 564 فقره است که از این تعداد 4 هزار و 652 مورد به مشاوره کلانتری‌ها ارجاع داده شده که شامل پرونده‌هایی در حوزه اختلاف خانوادگی و مسائل حقوقی بود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اعلام کرد: از این تعداد 2هزار و 794 مورد منجر به سازش شده است که در این راستا در سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل شاهد رشد 93 درصدی هستیم.

گل‌محمدی تعداد پرونده‌هایی که در کلانتری‌ها منجر به سازش شده بود را یک هزار و 449 پرونده اعلام کرد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول