اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان:

28 شهید گمنام در 10 نقطه همدان تشییع می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: 28 شهید گمنام در 10 نقطه استان همدان تشییع می‌شود.

28 شهید گمنام در 10 نقطه همدان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن بهرام‌نیا پیش از ظهر امروز در نشست اعضای ستاد هماهنگی تجلیل از شهدای گمنام اظهار کرد: این برای دومین بار است که در طول سال جاری استان همدان میزبان شهدای گرانقدر گمنامی است که در غروب روز پنج‌شنبه مورخ 25 خردادماه جاری از میدان فرودگاه وارد همدان شده و تا میدان امامزاده عبدالله با اکیپ موتورسواران سپاه همراهی می‌شوند.

وی افزود: این شهدای گمنام از مناطق عملیاتی فاو و جزیره مجنون شناسایی شده‌ و عمده شهدا فرزندان همدان هستند و در روز شنبه مورخ 27 خرداد جاری در سالروز شهادت امام موسی‌ کاظم(ع) همزمان با 96 شهید سراسر کشور خاکسپاری می‌شوند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان خاطرنشان کرد: سه شهید در بام شهدای شهرستان ملایر، سه شهید در بوستان لاله شهرستان بهار، شش شهید در شهرستان‌های همدان، قهاوند و مریانج، سه شهید در شهرستان رزن، سه شهید در شهرستان اسدآباد، دو شهید در شهرستان لاله‌جین و پنج شهید نیز در شهرستان تویسرکان تشییع و تدفین می‌شوند.

وی ادامه داد: هر یک از شهرستان‌ها شهدای خود را در ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 26 خردادماه از محل باغ‌موزه دفاع دفاع مقدس تحویل گرفته و برای اجرای مراسم ارجاع دهند.

بهرام‌نیا بیان کرد: فرمانداران شهرستان‌ها باید از این فرصت موجود نهایت استفاده را برده و اطلاع‌رسانی لازم در خصوص دهیاران و روستاها انجام شود تا استقبال مناسب و حضور حداکثری از شهدای گمنام انجام شود.

وی در پایان گفت: شب وداع، روز خاکسپاری و تدفین در روز شنبه مورخ 27 خردادماه جاری به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول