اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه:

40 پایگاه طرح صالحین در بشرویه راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه سپاه بشرویه از راه‌اندازی 40 پایگاه طرح صالحین در طول ایام تابستان در بشرویه خبر داد.

40 پایگاه طرح صالحین در بشرویه راه‌اندازی می‌شود

محمد شهابیان‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: با توجه به وضعیت اجتماعی و فرهنگی حاکم بر کشور و تهدیدهای فرهنگی که متوجه قشر جوان شده نیاز به اجرای طرح‌هایی در راستای فرهنگ‌سازی احساس می‌شود.

وی ادامه داد: سپاه بشرویه با هدف کمک به ساخت جامعه پاک و سالم و آموزش اقشار مختلف جامعه اقدام به برگزاری طرح صالحین در پایگاه‌های بسیج کرده است.

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه افزود: طرح وسیع صالحین با زیر‌پوشش قرار دادن نونهالان، نوجوانان، جوانان، افراد مسن و در دو بخش خواهران و برادران طرحی است که برنامه‌های آموزشی‌ قرآنی، بصیرتی، عقیدتی، معرفتی، ورزش‌های همگانی، کوهپیمایی و برگزاری اردوها در آن گنجانده شده است.

شهابیان‌مقدم تصریح کرد: این طرح با تشویق افراد به پژوهش و مطالعه کتاب‌ها در افزایش اعتماد به نفس افراد تأثیرگذار است.

وی اولویت محل برگزاری طرح صالحین را مساجد شهرستان اعلام کرد و گفت: با برگزاری کلاس‌های این طرح بعد از اقامه نماز جماعت، علاوه بر تشویق افراد برای حضور در نماز جماعت از اوقات فراغت نیز بهره‌وری لازم صورت می‌گیرد.

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه با اشاره به استقبال مردم از طرح صالحین افزود: در سال گذشته 120 گروه فعال در سطح شهرستان وجود داشته و امسال ارتقای گروه‌های صالحین به بیش از 200 حلقه از برنامه‌های سپاه این شهرستان است.

شهابیان‌مقدم از مسئولان ادارات شهرستان خواست که تجهیزات و امکانات لازم را در اختیار این مجموعه برای پر کردن اوقات فراغت جوانان قرار دهند.

وی همچنین از اجرای طرح هجرت و ثبت‌نام از افراد متقاضی برای شرکت در اردوهای جهادی و اعزام به روستاهای محروم شهرستان بشرویه خبر داد.

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه خواستار فعال شدن ستاد امر به معروف و نهی از منکر در بشرویه شد تا با اجرای برنامه‌های خود سبب ارتقای جامعه دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول