اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شهادت امام موسی کاظم(ع)

پیکر 5 شهید گمنام دفاع مقدس در تویسرکان تشییع می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: روز شنبه 27 خرداد ماه جاری سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) پیکر پنج شهید گمنام دفاع مقدس توسط مردم تویسرکان تشییع می‌شود.

پیکر 5 شهید گمنام دفاع مقدس در تویسرکان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی تجلیل از شهدای گمنام این شهرستان با اشاره به اینکه امنیت همه‌جانبه امروز جامعه مرهون خون شهداست، اظهار داشت: شهدا با رشادت و از خودگذشتگی و ولایت‌پذیری از امام خمینی(ره) دین و ارزش‌های انسانی را در جهان احیا کردند.

وی ادامه داد: حضور شهدای گمنام حیاتی روح‌بخش را دوباره به کالبد جامعه می‌بخشد و دل‌ها را با عطر معنویت نورانی و اجتماع را زنده نگه می‌دارد.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه شهدا از مصادیق بارز خیر و برکت در همه زمان‌ها هستند، تأکید کرد: تلاش کنیم به دور از مسئولیت رسمی و اداری به این توفیق نگاه کنیم و با انگیزه متعالی از فرصت ایجاد شده بهترین استفاده معنوی را ببریم.

وی ادامه داد: پیکر پنج شهید گمنام دفاع مقدس ساعت 9 صبح روز جمعه 26 خرداد ماه جاری از باغ‌موزه همدان به شهرستان‌ها تحویل داده می‌شود. 

رضانیا با اشاره به اینکه مراسم وداع با شهدای دفاع مقدس در شب شهادت امام موسی کاظم(ع) در تویسرکان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: روز شنبه 27 خرداد ماه جاری با حضور گسترده مردم شهیدپرور شهرستان تویسرکان پیکر شهدا تشییع و در تپه گلبادراق خاکسپاری می‌شوند.

وی در پایان تأکید کرد: کمیته‌های پنج‌گانه اجرای ستاد تجلیل باید در همه بخش‌ها با تلاش و همت مضاعف آیین تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس را به صورت جامع مدیریت کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول