اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر زنجان:

مصوبات شورای شهر زنجان سلیقه‌ای اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اجرا نشدن برخی مصوبات شورا گفت: مصوبات شورای شهر زنجان به صورت سلیقه‌ای اجرا می‌شود.

مصوبات شورای شهر زنجان سلیقه‌ای اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صادق کریمی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه فقط برخی مصوبات شورا عملیاتی می‌شود، اظهار داشت: اگر شهرداری همه مصوبات را اجرا نمی‌کرد می‌شد به پای مشکلات گذاشت ولی از آنجا که برخی مصوبات اجرا و برخی اجرا نمی‌شود می‌توان نتیجه گرفت که این مصوبات به صورت سلیقه‌ای اجرا می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دوباره‌کاری‌های انجام شده در عمران شهری تصریح کرد: تحمیل این هزینه‌ها به دلیل ناقص انجام شدن پروژه‌هاست.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به جدول‌گذاری‌های انجام شده در برخی خیابان‌ها در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بعد از جدول‌گذاری آسفالت لازم در کنار این جدول‌ها ریخته نشد که موجب شکسته‌شدن این جدول‌ها شده است.

وی خطاب به سرپرست شهرداری زنجان گفت: جلوی درب خانه خود را 15 سال پیش موزاییک کرده و با وجود اینکه در همه این مدت اقدام به عبور خودروی خود از روی این موزاییک‌ها کرده است آنها هنوز خراب نشده‌اند، بنابراین انجام کار درست خیلی نیازمند نظارت نیست بلکه کارها باید درست انجام شود.

کریمی به مصوبات اجرا نشده شورای شهر زنجان اشاره کرد و گفت: بازگشایی ترانس واقع در نجف‌آباد زنجان از مصوبات چهار سال پیش شوراست که با وجود انجام هزینه‌هایی در تملک، این مسیر هنوز بازگشایی نشده است.

وی اجرا نشدن مصوبه پرداخت 5 میلیون تومانی شورای شهر زنجان به برخی مساجد از جمله مسجد حسینیه بی‌سیم و قبای شهرک کارمندان را از دیگر مصوباتی اعلام کرد که هنوز اجرا نشده است.

دیگر عضو شورای شهر زنجان اجرانشدن آسفالت خیابان دانشگاه امام حسین (ع) و کوچه میر فتاح را از مصوبات معلق مانده شورای شهر زنجان عنوان کرد.

کاظم افشارچی با اشاره به اینکه سرویس‌های بهداشتی مساجد بازار زنجان، جور شهرداری را می‌کشند، اضافه کرد: برخی از این مساجد از جمله مسجد چهل ستون مشکلاتی دارند که مسئولان این مساجد انتظار توجه بیشتر شهرداری را دارند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول