اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج سازندگی گچساران صورت گرفت

اجرای 32 هزار نفر روز فعالیت در بسیج سازندگی گچساران

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران گفت: در یکسال گذشته تاکنون افزون بر 32 هزار نفر روز فعالیت در بسیج سازندگی گچساران در قالب اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و پزشکی انجام شده است.

اجرای 32 هزار نفر روز فعالیت در بسیج سازندگی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران رحیم محمدی عصر امروز در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های بسیج سازندگی گچساران در سال جاری اظهار کرد: اجرای موفق برنامه‌ها و پروژه‌های بسیج سازندگی گچساران نتیجه تعامل با دیگر نهادها و ادارات است.

وی با قدردانی از فرماندار گچساران در راستای همکاری و ایجاد هماهنگی میان بسیج سازندگی و دیگر دستگاه‌های اجرایی، تداوم همکاری ادارات و نهادها را خواستار شد.

اجرای 60 پروژه عمرانی و فرهنگی توسط بسیج سازندگی گچساران و باشت در سال 90

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران یادآور شد: در سال گذشته در زمینه اردوهای هجرت 3 با همکاری و تعامل آموزش و پرورش گچساران افزون بر 2 هزار و 540 نفر روز فعالیت محقق شد.

محمدی همکاری آموزش و پرورش گچساران را در اجرای کمی و کیفی اردوهای طرح هجرت بسیار مهم و مؤثر عنوان کرد.

وی بیان داشت: با همکاری اداره شبکه بهداشت و درمان گچساران و بهداشت صنعت نفت، تأمین اجتماعی و جمعیت هلال احمر گچساران 20 اکیپ پزشکی به مناطق محروم اعزام شدند.

محمدی افزود: پروژه‌های زودبازده از جمله احداث خانه‌های عالم، پایگاه‌های مقاومت روستایی و غسالخانه از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات مهم طرح هجرت 3 در گچساران است.

وی احداث شش خانه عالم، هفت پایگاه مقاومت بسیج، یک کانال کنترل سیلاب، استخر شنا، تعمیر 28 مسجد و ساخت دو مسجد جدید و نیز اقدامات زیست محیطی، بهداشتی و درمانی، کشاورزی، باغات و نباتات و منابع طبیعی در مناطق مختلف گچساران و باشت را از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی این شهرستان‌ها عنوان کرد.

1500 جوان در اردوهای طرح هجرت 3 در گچساران حضور می‌یابند

این مسئول در گچساران بیان داشت: با مستقل شدن سپاه ناحیه باشت از گچساران امسال برنامه‌های بسیج سازندگی در گچساران مستقل از باشت انجام می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: جوانان و اعضای بسیج سازندگی گچساران در قالب اکیپ‌های مختلف، خدمات‌رسانی به اقشار مختلف مردم را افتخاری برای خود می‌دانند.

وی با اشاره به برنامه‌های ابلاغی برای بسیج سازندگی گچساران در سال 91 ابراز داشت: افزون بر یک‌هزار و 500 نفر از خواهران و برادران هر کدام به مدت 10 روز در کلاس‌های فرهنگی و آموزشی و اردوهای طرح هجرت 3 به منظور ترمیم، مرمت و بازسازی مدارس و مساجد با همکاری آموزش و پرورش و نوسازی مدارس حضور خواهند داشت.

مسئول بسیج سازندگی گچساران غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را امری مهم در تابستان عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی مؤثر و مفید برای پرورش دینی و معنوی روح و اندیشه جوانان در کنار برنامه‌های عمرانی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

محمدی از اعزام 20 گروه جهادی به 20 روستای گچساران خبر داد و گفت: این گروه‌ها برای تعمیر مساجد به روستاها اعزام می‌شوند.

این مسئول در گچساران برنامه‌ریزی برای جلب مشارکت مردمی روستائیان در اردوهای طرح هجرت را امری مهم در راستای پیشبرد کمی و کیفی پروژه‌های اجرایی در روستاها عنوان کرد.

محمدی با اشاره به تعمیر، بازسازی و ساخت مساجد روستاها ابراز داشت: چندین بار اداره اوقاف را دعوت کردیم اما حتی یک‌بار نیز نیامدند.

وی حضور و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه را در راستای دلگرمی شرکت‌‌کنندگان در طرح‌های جهادی و نیز ارائه راهکارها و بیان نظرات سازنده و کمک‌های موردی اوقاف را امری مهم و مؤثر عنوان کرد.

محمدی از ادارات و نهادهای گچساران خواست تا همچون سال گذشته همکاری و تعامل مطلوبی با بسیج سازندگی این شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول